Hellup welke autostoel hebben jullie! Hierbij de top 3 uit de testen maar welke bevalt jullie het b

A

Anoniem

Guest
Hallo!

Wij zijn ons aan het orienteren op autostoelen. Ik heb alle beschikbare testen zoals die van de ANWB en die van de Consumentenbond al uitgepluisd en kom op de volgende top 3:

Kiddy Infinity Pro: Scoort erg goed op veiligheid, comfort, wasbaarheid ed. Kost circa 170 euro
Maxi Cosi Priorifix (dus niet de gewone!): Erg goed op veiligheid maar iets minder op comfort en reinigbaarheid.
Romer Duo Plus: op alle punten ook goed maar net een tandje minder dan die hier boven. Scoort wel erg goed op het punt comfort.

Nu is mijn vraag....wie heeft er al 1 van deze stoelen en hoe bevalt het!? Waar hebben jullie op gelet en welke punten zijn belangrijk voor jullie?
Wij neigen erg sterk naar het eerst kijken naar veiligheid maar comfort is ook niet onbelangrijk aangezien die kleine kinderhoofdgjes en ruggetjes erg fragiel zijn. In sommige stoelen zit het hoofdje erg los terwijl een andere juist weer goede ondersteuning bied.

Graag verhalen uit de praktijk!

gr.Ing

Hallo Inge,

Wij hebben vorige week de Maxi Cosi Priorifix gekocht! Mede doordat wij Isofix in de auto hebben. Echt super!! Je hoeft dus geen autogordel meer om de stoel te doen. Echt ideaal. Onze dochter is nu ruim 7 maanden. Je kunt de stoel zelfs in 4 standen zetten. Dus ze kan ook liggen zoals in de maxi cosi. Wel duur maar wel een echte aanrader!!

Groetjes Chantal

hoi inge
moeilijk he?er is zoveel keus,de ene stoel heeft weer iets wat de ander weer niet heeft.ik ben me ook aan het orienteren en ben er ook nog niet uit.heb nog ff de tijd.ik zag in een ander topic dat je een stoel bij gardo had gezien,merk weet ik even niet.tis inderdaad een verschrikkelijk lelijke stoel.hahaha.maar ja veiligheid boven alles.
succes met je keuze en laat je het weten welke je hebt gekozen,heb ik er misschien ook wat aan.
gr petra

Terug
Bovenaan