hellup,wie ervaringen???

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,
Ik ben inmiddels 4 weken overtijd en heb afgelopen woensdag nog een negatieve test gehad. Van de huisarts moet ik volgende week nog 1 keer testen en dan vrijdag even langskomen. Wat gaat er dan allemaal gebeuren? Ik vind het zo spannend! Je hoort allerlei verhalen over inwendig onderzoek etc., maar doen ze dat meteen? Wie heeft hier ervaringen mee????

Groetjes |Lieselot

Hoi Lieselot,

Ik werd ook een tijd niet ongi, maar was ook niet zwanger. Ik heb wel een onregelmatige cyclus, dus toen ik na 5 weken "overtijd" naar de huisarts ging, vond deze dat ik nog maar eens 6 weken geduld moest hebben. Kon ik dus niet veel mee. Inmiddels ben ik verhuisd en bij een andere huisarts (ondertussen was ik al zo'n 12 weken "overtijd"). Deze huisarts deed meteen een  inwendig onderzoek; eerst met een eendebek kijken en daarna met zijn vingers voelen. Ik moet zeggen dat dat mij op zich best meeviel (je hoort zo vaak van die enge verhalen). Daarna moest ik bloed laten prikken, na 2 weken kreeg ik de uitslag: niets aan de hand. Toen heb ik primolut gekregen, een hormoonkuur van tien dagen. Na de kuur wordt je dan (als het goed is) ongi. Ik in ieder geval wel. En nu moet ik dan temperaturen om te kijken of ik nu wel weer gewoon een eisprong krijg.

Zo, dat was mijn ervaring. Hopelijk kun je hier iets mee.
Groetjes Hada

Terug
Bovenaan