hoi hoi
ik hoop dat iemand van jullie deze medicatie herkent of misschien slikt..
ik heb nml een probleem..
ik slik deze tabletten elke dag en kom er achter dat ik er nog maar 1 heb.....
alleen dus nog maar voor vandaag.en morgen is alles dicht, dus kan pas weer maandag bestellen.......
je kan er niet zomaar mee stoppen ivm ontwenningsverschijnselen...
en morgen ga ik voor het eerst ergens anders werken (tijdelijk nieuwe groep, maar dat vertel ik een andere keer hoe het op dit moment allemaal gaat op mijn werk...)
en ben nu zo bang dat ik weer dezelfde verschijnselen krijg als toen ik ermee begon... ik was toen zo beroerd...(misselijk, zombie, moe, draaierig.)
en dat wil ik morgen dus niet zijn...
ik heb er dus maar 1..
zelfs zit ik te denken om deze maar te halveren zodat ik een halve slik en dat dus 2 dagen ..
maar aan de andere kant denk ik dan slik ik 2 dagen de helft en dus de helft aan werkzame bestandsdelen,,,
krijg ik dan ook geen ontwenningsverschijnselen?!.
pff wil hier geen huisarts voor bellen...vind ik niet belangrijk genoeg..
wie weet dit of kan me helpen...
alvast bedankt
liefs tobi
ik hoop dat iemand van jullie deze medicatie herkent of misschien slikt..
ik heb nml een probleem..
ik slik deze tabletten elke dag en kom er achter dat ik er nog maar 1 heb.....
alleen dus nog maar voor vandaag.en morgen is alles dicht, dus kan pas weer maandag bestellen.......
je kan er niet zomaar mee stoppen ivm ontwenningsverschijnselen...
en morgen ga ik voor het eerst ergens anders werken (tijdelijk nieuwe groep, maar dat vertel ik een andere keer hoe het op dit moment allemaal gaat op mijn werk...)
en ben nu zo bang dat ik weer dezelfde verschijnselen krijg als toen ik ermee begon... ik was toen zo beroerd...(misselijk, zombie, moe, draaierig.)
en dat wil ik morgen dus niet zijn...
ik heb er dus maar 1..
zelfs zit ik te denken om deze maar te halveren zodat ik een halve slik en dat dus 2 dagen ..
maar aan de andere kant denk ik dan slik ik 2 dagen de helft en dus de helft aan werkzame bestandsdelen,,,
krijg ik dan ook geen ontwenningsverschijnselen?!.
pff wil hier geen huisarts voor bellen...vind ik niet belangrijk genoeg..
wie weet dit of kan me helpen...
alvast bedankt
liefs tobi