\hellup! ze wil bijna geen fles meer

mijn dochtertje is nu 7 maanden en een fles geven is de laatste tijd een drama. sochtends helemaal... ze wil echt de fles niet meer... de laatste fles krijg ik er ook bijna niet meer in met het vervolg dat mevrouwtje snachts honger krijgt.. heeft iemand hier ervaring mee..
groetejs chantal
 
Hoi,

mijn dcohtertje was vanaf dag 1 een ramp voor de fles. Ze vindt het nu   (2 1/2 Jaar) nog steeds niet erg lekker.   Probeer eens een bordje pap. De pap van Molenaar is erg goed en ook nog eens goed voor de stoelgang. Ik meen dat er op staat vanaf 9 maanden, maar op advies van de huisarts ben ik er eerder mee begonnen. (Bambix leidde bij mijn oudste dochtertje tot verstopping)
Wat je ook kunt proberen is een flesje volle yoghurt. Over het algemeen vinden ze die erg lekker. Zonodig kun je er een beetje diksap of roosvicee door heen doen.
Verders kreeg mijn dochtertje voldoende melkproducten. Ik deed bv door de fruithap ook nog wat volle yoghurt.
Tja, je wordt vanzelf creatief als elke fles een ramp is.

Succes

Carola
 
hoi mijn zoon is 5 maanden en twee weken oud en begint ook zijn flessen te laten staan. en vooral die van 08:00 wil er echt niet meer in. hooguit 100cc en de andere 130cc laat hij staan. maar ik heb nu een oplossing gevonden. 's ochtend doe ik zijn melk in een bordje en voeg er wat eetlepels nutrix aan toe.( eventueel nog met een klein scheutje roosvicee erdoor) en dan geef ik het gewoon met een lepel. dat wil hij nu wel!! hij laat nog wel 40cc staan maar het was.
de rest van de dag laat hij ooktelkens 50 a 70 cc staan. hij krijgt nu   nog 4 flessen en een fruithap. ik blijf hem gewoon aanbieden en over twee weken moet ik naar het cb en dan zal ik wel horen of ik over moet stappen naar opvolgmelk of dat er een fles vanaf gaat.

ik doe trouwens wel al een halve liga verkruimeld door zijn fruithap. vond hij de eerste keer maar niks maar sinds twee dagen vind hij het heerlijk en doet zelfs zijn mond open wat hij daarvoor nooit deed.
moet je binnenkort ook naar het cb?? als ze maar boven de 500cc krijgt dan is het goed. komt ze daaronder dan moet je geloof ik vitamine druppels erbij geven.
 
Terug
Bovenaan