A
Anoniem
Guest
Hoi,
Ik ben Dana ben 31 jaar en ben getrouwd in het voorjaar. Ik ben een aantal maanden geleden op dit forum geweest (2x). Maar kon toch mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen. Sinds juni zijn we bezig. Was in juli al gelijk zwanger, maar helaas geeindigd in een miskraam in september. Daarna 1x ongi geworden. Nu twee weken geleden had ik mijn ovulatie en moet ik zo langszamerhand of ongi of zwanger zijn........
Maar gezien de mk durf ik daar niet zo goed op te hopen. Maar lichaam geef
wel rare dingen aan? Opgezette borsten, rare verkleuring op de tepel, de koffie smaak
enorm bitter. ZOU HET NU WEER ZO ZIJN?
Misschien is er iemand die dit herkent, ik durf bijna geen test te doen. Ik heb wel
altijd een hele lange cycles variatie tussen 30-35-37 dagen.
Ik wens dat iedereen een bevrucht het eind van het jaar tegemoet ziet!
Heel veel succes enne hopelijk komen er reacties??
Liefs,
Dana
Ps. Dit zou onze eerste zijn!
Ik ben Dana ben 31 jaar en ben getrouwd in het voorjaar. Ik ben een aantal maanden geleden op dit forum geweest (2x). Maar kon toch mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen. Sinds juni zijn we bezig. Was in juli al gelijk zwanger, maar helaas geeindigd in een miskraam in september. Daarna 1x ongi geworden. Nu twee weken geleden had ik mijn ovulatie en moet ik zo langszamerhand of ongi of zwanger zijn........
Maar gezien de mk durf ik daar niet zo goed op te hopen. Maar lichaam geef
wel rare dingen aan? Opgezette borsten, rare verkleuring op de tepel, de koffie smaak
enorm bitter. ZOU HET NU WEER ZO ZIJN?
Misschien is er iemand die dit herkent, ik durf bijna geen test te doen. Ik heb wel
altijd een hele lange cycles variatie tussen 30-35-37 dagen.
Ik wens dat iedereen een bevrucht het eind van het jaar tegemoet ziet!
Heel veel succes enne hopelijk komen er reacties??
Liefs,
Dana
Ps. Dit zou onze eerste zijn!