Hellup!!! Zwanger of niet???

A

Anoniem

Guest
Goedemorgen meiden,

Ik heb ff hulp nodig.
We zitten nu in onze 9e ronde voor ons 1e kindje en gisteren zat ik op dag 25 van mijn cyclus..Normaal gesproken heb ik een cyclus van 25 à 26 dagen maar vorige maand ineens van 29 dagen. (wellicht was dat doordat ik een miskraam heb gehad in feburari..  ).

In ieder geval ik heb dus gewoon totaal geen geduld en wil heel graag weten of het raak zou kunnen zijn. Gisterenavond na het werken dus thuis een clear Blue test gedaan en daar zagen we dus een plusje (=zwanger), maar de horizontale streep was heel donker en de verticale heel licht. Ik heb mijn man een paar keer gevraagd wat hij dacht en volgens hem zijn we echt zwanger. Zou dit kunnen zijn omdat ik de test eigenlijk te vroeg gedaan heb? Wat moet ik nu doen, nieuwe test kopen en nogmaals doen, of gewoon de dokter bellen?

Ik zou het zo verschrikkelijk vinden als we nu denken dat we zwanger zijn en dalijk is het ineens niet zo.......    

Zou dit gewoon stress, onzekerheid of wat dan ook zijn?????
Kan het zo zijn dat de horizontale streep beter zichtbaar is dan de verticale???

Ik hoor het graag!

Alvast bedankt!!!

dikke kus Lin

Hoi Lin

Men zegt toch een streepje is een streepje dus dan ben je toch zwanger. Het kan  inderdaad zijn dat als je iets te vroeg test dan kan de uitslag wat vager zijn. Maar in mijn woorden is een streepje een streepje. Ik zal je heel voorzichtig feliciteren. Wil je het heel zeker weten dan test je over een paar dagen rond de 28 of 29 dag nog een keer. Ik hoop het erg voor je dat dit waar mag zijn. Toi Toi

Groetjes
Sharine

hoi linda
de verticale streep is altijd lichter hoor.de horizontale is voorgedrukt namelijk.
dus..gefeliciteerd!!
en je hoeft de dokter niet te bellen.over 2 weekjes bel je de verloskundige en dan heb je rond de 10 weken een intakegesprek en een echo.maar laat t eerst maar eens even bezinken.ik weet nog wel toen ik zwanger was had ik ook zoiets van:wat moet ik doen?!wat moet ik doen?!en toen zei iemand hier;niks,lekker je ei uitbroeden
groetjes kari

Hoi!

ik denk dat ik je mag feliciteren! in de bijsluiter van cleur bleu staan verschillende uitslagen die ook positief zijn. er staat er ook een bij zoals jij beschrijft, dus heb vertrouwen, denk dat het raak is hoor! Laat je weten als je nogmaals gaat testen??

Liefs Imme

Hoi meiden,

Bedankt voor jullie reacties! Hier ben ik al zooooooooo blij mee...
Ik heb inderdaad de beschrijving van de clear Blue gelezen (10x ofzo...) maar daar stond dat alles vaag was...en dan ga ik dus twijfelen...

Ik ga inderdaad vanmiddag nog een test kopen (2 voor de zekerheid) en hou jullie op de hoogte!

In ieder geval heel erg bedankt alvast!! Ik hou jullie op de hoogte!!!

Dikke  Lin

pfff spannend voor je zeg!!
maar een streep is een streep!!
ik heb vandaag mijn NOD...nog geen RD te bekennen...
zou ik vandaag al een test kunnen doen of is dit nog te vroeg??

groetjes Espritxx

Espritxx,   ik zou testen als ik jou was hoor! laat je het weten!!??

Ik blijf het zeggen: doe de digitale test van CB, die zegt zwanger of niet zwanger!
Heb zo vaak gehoord over die vage streep en dan dus toch niet zwanger zijn....

Terug
Bovenaan