Hellup!! zwangerschapstest eerst positief daarna negatief??

A

Anoniem

Guest
Hallo kan iemand me helpen? Ik heb net een zwangerschapstest gedaan van clear blue, ik ben 4 dagen overtijd. de eerste test was vanmorgen met ochtend urine,en deze was posititief, een uurtje later na een glas sinas en ontbijt met melk, heb ik het nog eens getest, deze test duurde naar mijn idee langer voor dat hij klaar was en deze gaf aan dat ik niet zwanger ben   :-(   dus ik weet nu niet welke aan te houden, ik hoop dat de 2de negatief was omdat mijn urine verdunt was, en ik direct op het staafje heb geplast, en dat de eerste positief was omdat het in een potje met urine is getest me ochtend urine.
iemand een idee???

x

Meid, wat vervelend zeg. ik hoop ook dat die eerste goed was ! en daar ga ik natuurlijk wel beetje van uit. want een test is niet zomaar positief hoor! dan zit er misschien nog niet zo heel veel hormoon in je urine dat hij daarom 2de keer negatief aangaf.
Ik zou rustig blijven meis, en misschien morgenvroeg nog eens testen! sterkte en succes ermee!
Liefs mij

Starbelly, wat vervelend meis. Ik sluit me bij MamaJM aan. Binnen een uur maak je natuurlijk niet zoveel urine aan, dat duurt wel langer hoor meis. Een test geeft niet zomaar positief aan. Dus probeer een beetje te genieten en test morgen ochtend gewoon nog eens. Heel veel geluk en hou je ons beetje op de hoogte?

Liefs Nathalie

Positief is positief!! Ik had dit ook bij mn tweede.. Die test kan alleen positief zijn als jij dat hormoon in je urine hebt!!   Alleen is je urine sterk verdund in de loop van de dag! Dus ik kan je van Harte feliciteren meid!! Kan echt niet missen hoor, positief is positief!!! Gr Marianne.. ps.. je loopt nu bijna gelijk met my!

Jup idd zwanger!!! vandaag opnieuw getest met ochtend urine, en hij gaf het weer aan....zal dan wel kloppen :D

Gefeliciteerd!!!

Goed nieuws op de vroege ochtend!!
Geniet ervan en ik wens je een hele fijne voorspoedige zwangerschap!

Prinses, 16wkn1

G
E
F
E
L
I
C
I
T
E
E
R
D

Geniet er lekker van! Fijn dat het nu weer positief is meis!
Dat geeft je wat meer duidelijkheid en kun je nu echt beetje bij beetje gaan genieten. Wens jullie hele fijne dag!

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan