Hellup

Halloooo!
Ik ben de anomiem die gisteravond laat vertelde dat 'k 2 positieve testen gedaan had..Maar nu heb ik echt weer een vraag!!!Een dringende!!Ik heb net een CB test gedaan en ook positief. Wat zeur je nou zult je denken, maar het probleem is dat ik afgelopen +/- 5dagen heeel weing (lichtroze) bloedverlies heb. Ik heb geen inlegkruis nodig en het zit zelfs niet in m'n onderbroek, maar je ziet het wel een beetje als ik een tampon indoe (had ik voor de zekerheid gedaan omdat ik dacht ongi te worden). Wie heeft soortgelijke ervaring?? Please help me, want ik weet niet of ik blij kan zijn....

Hallo Annoniem

Ik ben nog niet zwanger geweest dus ik kan niet zeggen of dit abnormaal is. Maar het kan natuurlijk ook een innestelingsbloedinkje zijn. Dit hoeft niet een week na je eisprong te zijn.

Succes

Hoi Anoniem,
Ik had ook al antwoord gegeven bij je berichtje van gisteravond:

"Je bent echt zwanger hoor! Streepje is streepje = HCG. Maar ik heb zelf ook 27 testen positieve testen gedaan hoor. Ik geloofde echt niet dat ik zwanger was. (zie mijn berichten van 26 april ofzo) Ik ben nu 5 weken zwanger en had ook 2x in 2 dagen heeeel lichtjes bloedverlies, ik balen omdat ik dacht dat m'n ongi weer ging komen, maar 't bleef bij dat lichtroze wc papiertje. Zal wel een innestlinkje zijn geweest.
Onwijs gefeliciteerd en geniet ervan!"

Als eerste natuurlijk van harte gefeliciteerd, want de kans is groot dat het alleen een innestelingsbloeding is. Wat ik me wel af vraag is of je verder al wat verschijnselen hebt, zoals gespannen borsten en misselijkheid?

Terug
Bovenaan