Hellup

Hallo dames,

Ik heb een probleem en ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Mijn vriend en ik proberen sinds Maart zwanger te worden. Ik had altijd een cyclus van 28 dagen. Nu is het de laatste maanden zo(sinds ik met depil ben gestopt) dat ik keurig op tijd na 28 dagen een soort van ongesteld word. (bruinige afscheiding, soort oud bloed) dan kabbelt zo een dag of vijf door en dan op de vijfde dag (altijd dinsdags) ben ik één dag flink ongesteld met fel rood bloed (sorry voor de details maar anders kan ik het niet goed uitleggen)
Deze maand werd ik echter twee dagen eerder ongesteld. (die bruine afscheiding) kreeg ik na twee dagen een klein beetje rood bloed, toen stopte het en nu vandaag (dus na 7 dagen en op de dinsdag) ineens weer mijn eé'n dag flink ongesteld dag.
Nu mijn vraag.....heeft iemand een idee vanaf wanneer ik mijn eisprong moet berekenen? Vanaf de 1e dag met een beetje bruinig of vanaf de vijfde dag met heel veel rood.

(nogmaals sorry voor de details)

Wie oh wie weet hoe of wat??

Groetjes
 
Ik denk ook vanaf de vijfde dag, maar misschien moet je twee data berekenen, een vroege eisprong en een late eisprong. Als je zorgt dat je vlak voor beide data klust ga je achteraf tenminste niet twijfelen. Heb ik toch een kans gemist, zou het toch niet die paar dagen eerder of later zijn geweest.
Succes
liefs
Miek
 
Terug
Bovenaan