Hellup!!!

Hallo meiden,

Een paar dagen geleden schreef ik dat een vriendin van mij zwanger zou zijn van de 3e....en dat ze een arbortus zou laten doen. Dit is niet meer nodig. Haar lichaam heeft het zelf al afgestoten.
Ik heb haar nog steeds niet durven te vertellen dat ik zelf ook bezig ben met proberen zwanger te worden.
Iets houd me tegen.

Maar even iets anders.
Mije, dank je dat je me op de lijst erbij hebt gezet.
Biaggi, ik duim voor je!!

De laatste keer dat ik ongi was, was de eerste keer in heel mijn leven dat ik maar 3 dagen ongi was. Ik heb daarvoor altijd gehad dat ik 7 tot 10 dagen heftig ongi was. Ik was nu al helemaal blij met de 3 dagen!!!
Maar vanmorgen werd ik wakker en mijn gezicht zat onder de bultjes, t lijken wel puistjes of zo. En het kriebelt ook nog. Dit heb ik nog nooit gehad. Herkent iemand het?? En wat kan ik er aan doen???? Ik heb het idee dat ik braille kan lezen op mijn gezicht.
Zijn dit de hormonen?? En hoe kan het dat ik nu ineens maar 3 dagen ongi ben??

Hellup!!!

Liefs Flower

Die bultjes kunnen idd door hormonen komen. Mijn schoonzusjes kreeg allemaal kleine pukkeltjes in haar gezicht toen ze zwanger was... Misschien is het een goed idee om toch even een testje te doen, ook omdag je ongi de laatste keer maar zo kort was.

Hoi,
Toen ik zwanger was van mijn zoontje had ik de eerste drie maanden gewoon wat bloedverlies op de dagen dat ik anders ongesteld moest worden. Wie weet is deze bloeding anders....

En ik begrijp wel dat je het nu nog niet tegen je vriendin wil vertellen.
Ze heeft momenteel misschien wel genoeg aan haar hoofd en komt er vanzelf een moment waarvan je denkt, en nu voelt het goed, vertel ik het haar.
PS en ik had ook pukkeltjes in mijn zwangerschap.
Succes ermee, ik ben benieuwd !
Sanne

Hoi hoi,

Ik heb daar inderdaad ook last van m'n eerst ongesteldheid was echt 1,5 dag en daarna af en toe een heel klein beetje en inderdaad ook van die puistjes c.q bultjes voel me echt een puber. Eerst dacht ik ook ben zwanger en ik kreeg ook andere dingen emotioneel, pijn in mijn onderbuik. Maarja 3 testen verder en inmiddels weer ongesteld geloof ik niet dat ik zwanger ben. Maar misschien is het bij jou anders, ik hoop het voor je.:))) liefs miranda

Lieve Flower,
ik heb sinds het stoppen van de pil veel last van puistje in mijn gezicht en ook in mijn nek (vreselijk en dan niet zomaar puistjes maar dan nog van die enorme ook nog). Maar sinds begin vorige week op één plek in mijn gezicht inderdaad zo'n braille achtig iets. Allemaal hele kleine puistjes vlak bij elkaar en de eerste dagen vreselijke jeuk. Het gekke is dat de andere puistjes komen en gaan, terwijl deze gewoon erg hardnekkig blijven zitten, maar ik moet wel zeggen dat de jeuk wel weg is. Ik ben benieuwd, wie weet is het een goed teken. Heb morgen mijn NOD, maar gisteren al wat drupjes bloed verloren. Ra, ra. Laten we hopen dat dit allemaal goede tekenen zijn en dat die minimale ongesteldheid inderdaad meer gewoonte trekjes van je lichaam zijn en dat je misschien toch zwanger bent. Geloof je er zelf in en ga je testen of wacht je liever nog even af?
Hoe dan ook, of mijn ongesteldheid doorzet ik ga dit weekend testen, want na 10 maanden ervaring dat mijn lichaam me voor de gek houdt, heb ik deze maand weer hele nieuwe ervaringen. Dus ik ga er toch voor!
liefs
Miek

Terug
Bovenaan