Hellup!!

A

Anoniem

Guest
Hoop dat iemand mij hier antwoord op kan geven. Vandaag was mijn NOD. Nu is die er nog niet en hoop ook dat ie niet meer komt, en heb al 2 weken van die ongikrampjes/steekjes in mijn buik. Ook moet ik heel veel naar de wc, maar niet alleen voor plassen, maar ook voor de grote behoefte. Nu heb ik sinds vanavond dat ik niet aan eten moet denken, want dan wordt ik kotsmisselijk. Is dit een teken dat ik ongi wordt of dat het misschien toch raak is?

Hopelijk heeft iemand een antwoord voor mij.

Liefs Patricia

Hé Patricia,

Nou, dat kan toch wel eens raak zijn hoor, steekjes en zo kan toch wel, maar dat misselijke hoort echt bij een zw.schap. Ik eet nl. altijd juist heel veel voor mijn ongi, jij niet? Dus.....duimen!!!!

Gr. Mo (33) ronde 5

Meid, zit je toch niet zo druk te maken!
Als ik al die berichtjes van je zo lees van afgelopen dag(en), denk ik: ik vind het niet zo vreemd dat je nog niet ongi bent, je zit het gewoon zelf tegen te houden door je gestress.
Probeer asjeblieft te relaxen, hoe moeilijk dit ook is, en wacht gewoon af.

hallo,

ik had ook vlak voordat ik ongesteld moest worden dat ik heel veel naar het toilet moest.
Heel vreemd want dat had ik normaal nooit ik moest er zelfs s'nachts een paar keer uit.
En ik ben nu 8 weken zwanger dus het kan een goed teken zijn.
Veel geluk.

Groetjes
Monique

Terug
Bovenaan