Hellup!!!

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Is er iemand die mij kan helpen? Normaal heb ik een cyclus van precies 25 dagen niet langer, niet korter. Sinds kort weet ik ook dat ik een late eisprong heb (dmv ovulatietests)pas op dag 17.
Ben nu op cyclus dag 28 en ben nog steeds niet ongesteld geworden en heb vanochtend een test gedaan, hartstikke negatief.
Heb ik die test nu te vroeg gedaan (11 dagen na mijn eisprong) en is er nog niet genoeg hormoon (mocht ik toch zwanger zijn)in mijn lijf? Ik voel me ook niet zwanger. Heb wel steeds (al 5 dgn) een soort van pijn in mijn buik, voornl. als ik zit. Het lijkt wel op menstruatiepijn, maar is toch weer net wat anders.
Wie herkent dit? Heb ik de test te vroeg gedaan?

Iedereen die zwanger is van harte gefeliciteerd!
Verder allemaal fijne dagen gewenst en natuurlijk een vruchtbaar 2005!!!!

Marscha

Er zijn test die al na 10 dagen aangeven of je zwanger bent maar daar moet je niet op vertrouwen. Grote kans dus dat het te vroeg was. Ik zou het over 3 dagen weer proberen.Dat is dan precies op de eerste dag van je menstruatie. Succes groetjes Chantal

hoi Marscha,

Wat jij nu hebt komt mijn bekend voor ik heb dat dus ook gehad.
Normaal heb ik ook een cyclus van 28 dagen en ik was dus ook over tijd.
heb getest op dag 33 negatief dag 38 negatief ben dag 41 naar de dokter geweest die heeft mijn onderzocht em zei dat ik mijn volgend nod moest afwachten dus dat deed ik .
Ik heb gewacht tot dag 32 dat was dus donderdag de 23 ste en wat denk je harstikke positief!!!!.
Dus persoonlijk denk ik dat je mischien ook beter kan wachten op je volgende nod
en dan pas weer gaat testen.
Ik had ook ergens gelezen dat de testten (geen bepaalde merken) pas na 5 weken kunnen zien of je zwanger bent.
ik heb zelf gewoon de test van het da merk gebruikt. ik had voor de rest geen symtonen dat ik zwanger zou wezen dus zo zie je maar weer dat het bij iedereen anders is.

veel succes en ik hoop dat 2005 ook jou jaar word.

groetjes simone

Terug
Bovenaan