hellup

A

Anoniem

Guest
meiden, ben ik weer met een vraagje. Worden jullie al gek van me.....

ik ben nu in ronde 2 en in ronde 1 pas na 35 dagen ongesteld geworden, althans wat daar voor door moest gaan. was namelijk niet heel veel en maar 2 1/2 dag of zo. een week na mn NOD was mn temp ineens heel laag en een dag erna heel hoog. Daarna ietsje hoger dan normaal, maar niet veel. Normaal zou ik denken...ok, mn eisprong.... maar al op dag 8 na een eerste cyclus van 35 dagen?????
Afgelopen dinsdag ineens 's avonds onwijse krampen in mn buik, dus ik dacht ok, dan is dat nu zeker mn eisprong.... maar nu 2 dagen later is mn temp nog steefs niet gestegen ten opzichte van dinsdag, dus misschien toch ook weer niet.
Nu vandaag merkte ik dat ik onwijs gevoelige tepels heb en had net ineens met snuiten van mn neus wat bloed..... zou dan toch vorige week al mn eisprong geweest zijn????
Ik snap er dus echt helemaal niks meer van, vertrouw mn lichaam voor geen meter meer en weet dat jullie het antwoord ook niet hebben, maar toch ff lekker om van me af te schrijven...
misschien over paar dagen toch maar testje??? als die hoge temp op dag 8 op eisprong wees, zou a.s. maandag dan immers mn NOD moeten zijn. Om gek van te worden.

sorry voor het lange verhaal, maar is er iemand die dit herkent???
bedankt voor het 'luisteren',
liefs,
Danielle

He Danielle,

Sorry heb er geen ervaring mee maar ga wel heeeeeeeeeel hard voor je duimen dat je lichaam je niet weer fopt!!!

Suuces!!!!

groetjes CIBI

Hey Cibi,
Ik ga er maar gewoon van uit dat ik weer ontzettend gefopt wordt. Eerst zo'n lange en dan zo'n extreem korte cyclus zou denk ik niet kunnen.....
Maar toch.....
haha...je snapt em al....ik kan het weer niet uit mn gedachten zetten, terwijl ik nu toch echt heel veel werk zou moeten doen....

hoes tie met jou? niet veel kwaaltjes?

Liefs,
Danielle

Ik mag echt in mijn handjes knijpen tot nu toe.... heb wat last van mijn borsten en darmen maar verder gaat het heel goed met me. (oh ja en ben een beetje moe) Hoop dat het zo blijft de rest van mijn zwangerschap. heb over 3 weken mijn eerste echo en kijk daar onwijs naar uit. Aangezien ik niet veel typische zwangerschaps kwaaltjes heb, zal dat wel een goede bevestiging voor me zijn en hopelijk wordt ik dan iets minder onzeker.

Groetjes,
CIBI

das fijn om te horen zeg. Kan me voorstellen dat je onwijs toeleeft naar die echo, das toch een extra zekerheidje dan he. IK hoop dat je je zo goed blijft voelen en lekker kunt genieten.
Liefs,
Danielle

Dank je Danielle, en ik hoop uiteraard dat jij je snel naar het zwangeren forum kan verplaatsen!!
 een heleboel zwangerschapsvirus voor jou en alle andere lieverds hier!!

Gr. CIBI

bedankt Cibi
geniet maar lekker van je zwangerschap he en ik zal voor je duimen dat de kwaaltjes zo veel mogelijk wegblijven.

Laat je even weten hoe het met je echo ging. Lijkt me zo'n bijzondere en overweldigende ervaring. Geniet ervan.

Liefs,
Daan

hoi dan

ik heb altijd veel ei pijn  vóór mijn eisprong, en tijdens mijn ei gevoelige tepels, mischien komt je ei vandaag of morgen? maar goed, elk lichaam is anders, ik zal wel voor je duimen, en hou ons op de hoogte!!

liefs janine

Terug
Bovenaan