Hellup !

A

Anoniem

Guest
Hey meiden,

Het is weer zover, de week van de NOD is aangebroken, vrijdag moet ik (hopelijk niet) ongi worden.
Nu voel ik natuurlijk weer vanalles, pijnlijke borsten, "blubbers" in m'n buik,.........
Ben er teveel mee bezig, ja dat weet ik wel, maar hebben jullie dat nou ook, of ligt het aan mij....?

Liefs Andrea

Hallo andrea,

Nee hoor, ligt niet aan jou, ik heb dat ook!
Ik voel ook de hele dag vanalles, mijn borsten, mijn buik, soms denk ik zelfs dat ik misselijk ben (is dan niet zo). En ik ben er ook heeeeel erg mee bezig.
Mijn nod is 19 juli, dus even wachten nog. Jij veel succes vrijdag!!

sasja

Hallo meiden,....

Ook ik kan me vinden in deze reactie's. Mijn NOD is 13 juli (alhoewel ik een onregelmatige cyclus heb dus weet het niet zeker) maar ik voel verder niet veel. Enige af en toe wat buikpijn of een gevoel dat op krampen lijkt maar het niet helemaal is (heel vaag ik weet het) en ik plas inmiddels wel vaker op een dag. Maarja ik drink meer op het werk dan thuis dus ik weet niet of het nu hier aan ligt of niet.....

Veel suc-6 en hopelijk worden we niet ongesteld!!!

Liefs Butterfly

Hoi! Helaas, helaas, ik kom jullie verwarring even vergroten! Ik ben een keer zwanger geweest (werd een hele vroege miskraam), en toen deden mijn borsten juist zeer.... Daarna dacht ik dus elke keer met pijnlijke borsten dat ik weer zwanger was, maar tot nu toe helaas. De gyneacoloog zegt dat pijn in je borsten kan komen door het hormoon dat vrijkomt na de eisprong, dus dat kan zowel bij zwangerschap als voor je menstruatie. Maar laten we hopen dat we deze keer allemaal pijnlijke borsten hebben vanwege de kindjes in onze buik....

Liefs,

Zeeuws Meisje

Terug
Bovenaan