HELLUP

A

Anoniem

Guest
Hoi Meiden!

Ben weer een aantal weken niet geweest maar ik heb een vraagje!

Als het goed is had ik de afgelopen week (ongeveer rond 5,6,7 mrt) mijn ei moeten hebben.
Nu had ik 5 maart wel wat slijm verlies (ook erg draderig) vervolgens doe ik een ovu test zie ik een donker streepje en een lichter streepje (nega dus)
Vervolgens een dag later  was het echte plakkerige slijm eraf, maar heb ik toch    maar    weer een test gedaan hierbij was het streepje iets donkerder geworden dan de dag ervoor, maar volgens de test nog negatief.
De dag daarna had ik helemaal geen slijm meer (alleen waterige afscheiding) dus ik dacht ...gooi er maar weer een test tegenaan.... nou was het tweede streepje bijna helemaal niet meer zichtbaar!!!! Maar mijn temp is nu wel ongeveer 0,4 graden hoger dan vandeweek!
We hebben wel flink geklust de afgelopen dagen maar ben nu bang dat ik helemaal geen ei heb gehad deze maand! Zijn er mensen die dit herkennen???????????????????????????

Ik hoop dat jullie me iets kunnen helpen!!!!

xx Jessica

Je bent waarschijnlijk te laat geweest met testen..... dan is je LH piek al geweest, en kan de test dit niet meer uit je urine aflezen. De ei volgt binnen 48 uur na de piek, dus waarschijnlijk heb je heus wel je ei gehad hoor!

succes verder!!

Hoi Meike!

Allereerst bedankt voor je reactie!!
Ik kan mijn ei bijna niet eerder gehad hebben want ik ben afelopen vrijdag al begonnen met testen en toen was het streepje ook heel licht. Vanaf die dag is het streepje alleen maar donkerder geworden hij heeft alleen nooit zijn piek gehad zeg maar. Tweede streepje is van licht naar iets donkerder gegaan maar niet zo donker als het controle streepje!

Ik weet het echt niet hoor!

Alsnog bedankt!

Terug
Bovenaan