hellup

hallo,

ben weer begonnen met de pil en heb sinds vandaag eigenlijk weer last de zw. kwaaltjes (ben in febr. van een jongen) last van duizeligheid, moe, rillingen noem maar op, Ben al een keer eerder door de pil heen zw. geraakt, nu is het zo dat mijn collega ook net zw. is oh wat een ellende, ik hoop dat ik zw ben, mijn baas ziet me al aankomen, hebben meer mensen dit ook weleens meegemaakt dat je zw bent geworden terwijl (niet gepland) en dat je nog een baby hebt van 6/7 mnd??
 
hoi anoniem,
ik zit met hetzelfde ik heb een dochter van bijna 9 maand en ben nu 12 weken zwanger ook niet gepland maar nu we eraan gewend zijn van harte welkom natuurlijk.
Ik ben een aantal maanden aan de pil geweest maar door tussentijds hele tijd bloedverlies was ik daar mee gestopt tijdelijk!! dachten we.
Ik was net 4 maand aan het werk en nu moest ik weer vertellen dat ik zwanger was maar de reactie waren juist erg leuk dus misschien valt het wel mee.
Ik zag er eerst als een berg tegen op maar ach mensen met een tweeling zijn ook druk dus dat redden wij ook wel weer
Voordeel ze hebben wel wat aan elkaar qua samen spelen en zo.
Doe een test dan weet je het zeker

succes
 
Terug
Bovenaan