Hellup

Ik ben nu als het goed is 6 weken zwanger of 10 weken. Dit moet uit de echo van 18 februari gaan blijken. Nu ben ik al een aantal weken supermoe. En heb van die ongikrampjes, maar niet pijnlijk. Ik heb nu ook een beetje zeurderig gevoel onderin mijn rug. Een beetje een vermoeid gevoel. Wie heeft dit ook? Ik heb ook veel last van afscheiding, gelukkig geen kleur.
 
Het komt me allemaal bekend voor tot 15 weken heb ik bijna elke dag extra veel geslapen omdat ik hondsmoe was, de krampjes heb ik maar heel even gehad een dag of 2. En die afscheiding is helemaal normaal gezien de verandering in je hormonenhuishouding. Alles gaat gelukkig voorbij en nu zijn bij mij alle kwaaltjes voorbij.

inge 21 wk
 
Hoi,

Behalve de afscheiding, heb ik verder exact dezelfde zwangerschapskwaaltjes als jij!
Zelf ben ik nu 9 of 13 weken zwanger. Woensdag zal tijdens de eerste echo duidelijk worden hoever ik ben. Zelf vind ik dat ik al een bolling in mijn buik krijg, dus lijkt mij 9 weken wat magertjes. Ik wacht het met spanning af.
Het is mijn eerste kind, dus alles voelt als nieuw!

Succes met alles.

Groetjes Suzanne
 
Bedankt voor jullie reactie. Dit wordt ook mijn eerste kindje. Ik vind het allemaal zo spannend. En er gebeurt veel met mijn lichaam. Soms ben ik ook zo afwezig/dromerig. Het zal er allemaal wel bij horen. Hihi. Hopelijk dat de kwaaltjes niet te lang blijven.
 
Hoi Patricia,
Jij had gister ook op mijn mailtje gereageerd (anoniem), ik ben dus degene die ook 6 of 10 weken is! Nu dus al 6,5 eigenlijk! haha! Maar ik heb echt precies dezelfde kwaaltjes als dat jij hebt! Behalve de afscheiding (wat volgens mij ook heel normaal is, lees ik overal)is alles zowat gelijk! Spannend he?! Wij krijgen ook ons eerste kindje en ik denk er echt de hele dag aan, niet normaal meer!
Morgen ga ik denk ik toch al een afspraak maken met de dokter, de assistente zij ermee te wachten tot week 8 of 10, maar stel dat ik al in week 10 zit, dan kan het maar beter wel! Nou ja, heel veel plezier met je zwangerschap, ben benieuwd hoe het allemaal gaat!
Groetjes Roos
 
Hai Roos,

Ik ben afgelopen vrijdag bij de dokter geweest. Die zei dat hij niet veel kon doen en ook niet kon zien/voelen hoever ik was. Ik heb op 18 februari een afspraak bij de verloskundige en daarna een afspraak in het ziekenhuis voor een echo.Dan ben ik of 7,5 week of 11,5 week. Dan weet ik veel meer. Spannend he? Weet je wat ik ook heb. Ik moet continu naar de toilet om een grote boodschap te doen en windjes laten. Heb jij dit ook? Sorry voor dit smakelijke bericht.
 
Hoi Patricia,

Nou, ik heb dus net vanochtend gebeld en wij moeten morgenvroeg voor de eerste keer naar de dokter, spannend hoor! Wat doen ze dan allemaal tijdens dat eerste bezoek?? Ben ik wel benieuwd naar...
En over je wc bezoek, dat heb ik ook wel een beetje ja! Tenminste wel vaker dan dat ik het daarvoor had! Haha, idd niet het leukste onderwerp, maarja, hoort er ook gewoon bij!
Nou ja, ik denk dat wij morgen ook wel horen wanneer we een afspraak bij de verloskundige moeten maken, kijk ik nu al naar uit! Wie weet ook wel tegen dezelfde tijd als jij!
Ben jij trouwens ook misselijk? Ik heb daar namelijk nog helemaal geen last van (wel een paar keer geweest)..
 
Hoi Roos,

Toevallig ben ik vandaag een beetje misselijk. Tenminste net, maar het trekt alweer een beetje weg gelukkig. Ik ben afgelopen vrijdag bij de dokter geweest, maar die kon niet veel doen. Ik kreeg folders mee en een tijdschrift van negen maanden. Hij zei dat hij van binnen en van buiten niet kon voelen/zien hoever ik was, dit moest echt met een echo bewezen worden. Ik had van tevoren al een afspraak gemaakt bij de verloskundige, daar moet ik volgende week vrijdag heen en daarna naar de gynecoloog in het ziekenhuis voor een echo. Spannend he? Dus je kunt alvast eventueel een verloskundige bellen, die jij wilt. Heb ik ook gedaan. Ik ben ook zo'n ongeduld. Maar anders zegt de dokter dat je dat moet doen. Nou, ben benieuwd wat jou dokter zegt. Spannend.....
 
Terug
Bovenaan