HELLUP!!!!

A

Anoniem

Guest

Hoi meiden, gisteren schreef ik al onderstaande, maar helaas maar 1 reactie. Daarom nu poging 2. Graag jullie reacties!!
Alvast enorm bedankt!

liefs, prinses

Hallo,

ben al een week of 3 actief aan het mailen op het 'zwanger worden'-forum, maar nu heb ik toch echt een vraag die meer thuis hoort op dit forum.

Ik ben half december gestopt met de pil (na 15 jr) en heb dmv een ovulatietest m'n eisprong gehad op dag 18 of 19, daarvan uitgaande dacht ik dus mijn NOD aanstaande maandag te hebben.
Nou heb ik afgelopen woensdagavond een klein beetje bloedverlies gehad, donderdag leek het een redelijk normale ongi-dag (alleen dan zonder bijverschijnselen zoals krampjes, hoofdpijn etc, welke ik normaal dan wel heb) en gisterenochtend nog een beetje bloedverlies.
Vanaf gisterenmiddag dus niks meer.

Wat kan dit zijn?! Is dit waarschijnlijk wel een gewone menstruatie geweest of kan het een innestelingsbloeding zijn geweest?!
Kan dat 1,5-2 dagen duren?
En op dag  9 of 10 na m'n eisprong?

Wie kan mij iets meer duidelijkheid geven? Heeft iemand dit wel eens meegemaakt?!

Alvast bedankt,
liefs, prinses

Hoi Prinses,

Helaas  is hier niet echt een antwoord op te geven. Je geeft aan dat je nog maar net gestopt bent met de pil. Het kan zeker dat je meteen zwanger bent, maar het kan ook zijn dat je lichaam nu aan het wennen is om het allemaal weer zelf te moeten doen. Het enige wat je kunt doen is nog even afwachten en als je verder niet ongi wordt, toch een test doen. Je menstruatie komt normaal gesproken tussen de 11 en 14 dagen na je ovulatie. Het zou dus kunnen dat je ongi bent geweest.

Succes meid!

Groetjes,
Leeuwtje

Hoi Prinses,

Helaas  is hier niet echt een antwoord op te geven. Je geeft aan dat je nog maar net gestopt bent met de pil. Het kan zeker dat je meteen zwanger bent, maar het kan ook zijn dat je lichaam nu aan het wennen is om het allemaal weer zelf te moeten doen. Het enige wat je kunt doen is nog even afwachten en als je verder niet ongi wordt, toch een test doen. Je menstruatie komt normaal gesproken tussen de 11 en 14 dagen na je ovulatie. Het zou dus kunnen dat je ongi bent geweest.

Succes meid!

Groetjes,
Leeuwtje

Hoi,
Ik ben het met leeuwtje eens, hier is niet echt een antwoord op te geven....Het kan te maken hebben met het wennen van je lichaam aan de normale menstruatie-cyclus. Het lijkt mij geen innestelingsbloeding. Maar om het zeker te weten zou je toch een test moeten doen.
Succes er mee!
Groetjes, J

NB waar staat de term NOD eigenlijk voor? Ik ben 'm hier al vaker tegengekomen maar kan er niets van maken (begrijp dat het met begin vn menstruatie te maken heeft...?)

Hoi Ilci,

NOD staat voor Niet Ongesteld Dag. Dat is de dag dat je ongesteld had moeten worden, maar waar dus niets gebeurt. Op deze dag kun je voor voor het eerst een zwangerschapstest doen.

Momma.

Hoi,

ik denk ook dat er weinig over te zeggen valt.
Probeer even af te wachten, hoe moeilijk het ook is.

Een innestelingsbloeding is meestal niet zo heftig dat het te vergelijken is met ongesteldheid. Maar een echte menstruatie was het ook weer niet, he?
Moeilijk, joh. Hou nog even vol en test over een paar dagen.

Liefs, Jose

Terug
Bovenaan