ik heb me nog nooit zo onzeker gevoeld!!! Mijn zoontje is toevallig vandaag precies 6 maanden. Tot een week geleden kreeg hij alleen nog maar bv. Ik heb bij het cb gevraagd hoe ik vast voedsel moet introduceren, hoeveel, wat, wanneer, etc. Ik kreeg toen een vaag antwoord van 2 eetlepels fruit per dag en werd verder verwezen naar de folder "babyvoeding". Volgens die folder kan ik dus met 6mnd het volgende geven: 3 bv, 1 warme maaltijd, 1 fruithap. Mijn zoontje zit nog steeds op 5 bv per dag. Ik kan toch niet zomaar een bv laten vallen? Hij heeft nu 1 week per dag 1 fruithapje gekregen. Hoe moet ik dat uitbouwen? Gewoon ineens een voeding laten vallen voor de warme maaltijd? En wat lees ik allemaal over tussen nog "diksap" geven (k weet niet eens wat dat is.......). Bovendien wil ook nog een bv afbouwen. Hoe gaat dat dan? Een bv vervangen door flesvoeding? En welke flesvoeding moet ik dan gebruiken? Opvolgmelk neem ik aan? Ik zie zoveel verschillende schema's, dat ik door de bomen het bos niet meer zie.
Wat een vragen!! Ik weet het, maar ik zit er echt vol van. Ik wil niet dat mijn manneke iets tekort komt. Gatverdamme, ben er echt heeeeel onzeker van. Alvast bedankt!!
groetjes Mie
Wat een vragen!! Ik weet het, maar ik zit er echt vol van. Ik wil niet dat mijn manneke iets tekort komt. Gatverdamme, ben er echt heeeeel onzeker van. Alvast bedankt!!
groetjes Mie