hellup

A

Anoniem

Guest
hallo,
Ik had even een paar vraagjes misschien domme vragen maar dat zie ik dan wel weer

Wanneer gebruiken jullie de buggy en wanner de wandelwagen , milan word 5 maandjes dus is er nog niet aan toe maar alvast voor dan !!
Hoe warmen jullie ingevroren zelfgemaakte hapjes op ??

Ik lees hier bijna dagelijks wel even , maar heb nooit zo heel veel tijd om dan weer te reageren omdat ik eerst zoveel bij moet lezen .  wie helpt mij mee tijd vinden??? haha

groetjes mirjam

quote: mir24 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('31-08-2007 22:47:54'));

hallo,
Ik had even een paar vraagjes misschien domme vragen maar dat zie ik dan wel weer

Wanneer gebruiken jullie de buggy en wanner de wandelwagen , milan word 5 maandjes dus is er nog niet aan toe maar alvast voor dan !! Bij boodschapjes doen, de buggy is makkelijker in de auto me te nemen. Voor langere stukken de wandelwagen
Hoe warmen jullie ingevroren zelfgemaakte hapjes op ??In de magnetron, maar ik haal ze wel een paar uur van tevoren uit de vriezer.

Ik lees hier bijna dagelijks wel even , maar heb nooit zo heel veel tijd om dan weer te reageren omdat ik eerst zoveel bij moet lezen .  wie helpt mij mee tijd vinden??? haha

groetjes mirjam

Ja zo doe ik het ook...al heb ik de buggy pas later gebruikt, toen Ilse ook echt goed kon zitten...wandelwagen was eerst toch iets beter wat dat betreft...Naomi is 5,5 maand en bijna toe aan de wandelwagen...dwz de wagenbak is een beetje klaar met Naomi...past niet meer en is ook stuk aan het gaan grrr...

groetjes Yvonne

Terug
Bovenaan