Hellup

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Dat is lang geleden dat ik op het forum ben geweest.
Onze zoon Jesper is op 4 mei geboren, schat van een mannetje.
Maar ik zit met het volgende probleem: hij is heeeel onrustig (in en uit bed) na een potje groente, schreeuwt hij een uur alles bij elkaar.
Het lijkt wel of hij er slecht tegen kan......

Heeft iemand ervaring of een tip?
Heb inmiddels ook een afspraak gemaakt bij de dokter.

Groetjes Andrea

Hoi,

geef je je zoontje na het potje groente nog wat te drinken? Misschien is hij niet verzadigd na het potje. Of probeer anders om zelf lekker groente voor hem klaar te maken. Dan eten ze meestal meer dan wanneer je een potje geeft.

Groetjes van Marloes

Houd hij na dat uur vanzelf op met schreeuwen??
Ik gaf mijn oudste zoon altijd nog een klein flesje na zijn groentehap, zodat het toch op een maaltijd leek die hij kreeg (fles melk ipv toetje).

Liefs Saskia

hoi
het is niet altijd zo, dat van vers spul meer wordt gegeten dan van een potje: dit verschilt per kind. die van ons heeft liever een potje dan versspul.
misschien heeft je kleine buikpijn, en kan het bepaalde groente niet verdragen. als je er liga doorkruimelt, en dan geleidelijk naar alleen maar groente, misschien helpt dat (heb ik met mijn oudtse gedaan, en dat ging aardig). succes

quote: janetdegraaf reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-10-2007 10:54:30'));

hoi
het is niet altijd zo, dat van vers spul meer wordt gegeten dan van een potje: dit verschilt per kind. die van ons heeft liever een potje dan versspul.
misschien heeft je kleine buikpijn, en kan het bepaalde groente niet verdragen. als je er liga doorkruimelt, en dan geleidelijk naar alleen maar groente, misschien helpt dat (heb ik met mijn oudtse gedaan, en dat ging aardig). succes

Hoi,

ik vind dat er in zo'n potje altijd zo weinig zit. Mijn oudste had daar echt niet genoeg aan en de middelste weigerde gewoonweg alles wat uit een potje kwam.

Groetjes van marloes

Terug
Bovenaan