Hellup

Hallo zwangere dames,

Ik moet even m'n onzekerheid uiten. Ik ben vandaag 5 weken en 2 dagen zwanger. Enorm pril dus. Heel erg spannend! Buiten het feit om dat ik gespannen en grotere borsten had en af en toe een vlaag van misselijkheid heb ervaren, voel ik me totaal niet zwanger. De eerste paar dagen wel, en toen ineens niet meer. M'n borsten werden minder gevoelig en opgezet en de vermoeidheid is ook beter geworden. Hebben meerdere vrouwen dit meegemaakt? Het voelt zo onzeker en eng. En hoe meer ik me er op ga focussen, hoe minder ik voel. Herkennen jullie dat hormonale klachten ineens minder worden zo vroeg in de zwangerschap?



Liefs Eline
 
Hoi,

het is zeker heel herkenbaar en het zegt niets over hoe je zwangerschap verloopt.ik heb het bij mijn bijde zwangerschappen gehad en ik heb twee gezonde kinderen rondlopen. Ik begrijp ook heel goed hoe jij je voeld hoor ik werd er ook super onzeker van.

Liefs
 
Hoi,

heel herkenbaar.. Ik ben nu 7 wk zwanger en heb dit gevoel ook...

Ik heb as woe de 1e echo dus weet dan eindelijk of het goed zit..

Ik snap dus heel goed hoe jij je voelt..

Ik ga er maar vanuit zo lang er geen bloedverlies is en erge buikkrampen zijn dat het dan gewoon goed is.

Succes!
 
Dank jullie wel! Enorm spannend! Ik heb ook een echo aangevraagd voor volgende week. Dan zit ik op de 7 weken, en is er hopelijk een hartje te horen :).

heel veel plezier woensdag! Vooral genieten :)
 
Terug
Bovenaan