helluphh????????

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal,

ik ben vorige maand mijn pil 2x achterelkaar vergeten en nu ben ik dus al de hele maand misselijk ik groei en ik heb zere borsten gehad en noem maar op alle symptonen van zwangerschap ik heb al een test gedaan bij de huisarts en daarvoor thuis maar beide negatief nu ben ik eergister avond ongetseld geworden maar dat is logisch omdat ik gewoon aan de pil ben wekt het dat op!

nu is mijn vraag een test doen terwijl je ongesteld bent is dat betrouwbaar of kan ik beter wachten tot ik het ben geweest en normaal is het toch vanaf de eerste nod dag dat je kan testen maar ben nu deze keer 4 dagen eerder gestopt met de pil omdat ik zo zenuwachtig was en wou kijken hoe slim ik ongesteld ben moet ik dna die 4 dagen erbij berekenen en dan wachten toto dat ik anders ongesteld had moeten worden en dan daarna testen?

ik hoop dat jullie me kunnen volgen en me kunnen helpen en wie heeft dit ook wel eens gehad?

ik wacht op jullie andwoord

groeten een mama

heeft iemand dit misschien wel eens meegemaakt????

kan nou niemand me helpen wat jammer nou!!!!!

groetjes mama

Ik begrijp het geloof ik niet helemaal, als je ongesteld bent ben je toch niet zwanger??

ik ben aan de pil en de huisarts zegt dat ik dan wel ongesteld ga worden ook al ben ik zwanger omdat de pil dat opwekt dat is geen natuurlijke menstruatie
en omdat ik het wel lichter ben als normaal want normaal ben ik het altyd heel extreem maar nu ben ik vanaf het begin zo als ik het normaal op het eind ben de bloeding dan he!

maar zijn er misschien andere vrouwen die me begrijpen en me helpen kunnen????

groeten mama

wat zegt je huisarts verder dan??? anders zou ik gewoon even wachten (makkelijk gezegt ik weet het) en ik zou nu gewoon stoppen met de pil...stel dan je wel zwanger bent kan dat natuurlijk schade geven aan het kindje!
stel dat je zwanger zou zijn, hoeveel weken ben je dan nu??? volgens mij kunnnen ze in het zkh al heel vroeg met een inwendige echo zien of je zwanger bent.ik heb bij mijn eerste een echo gehad met 5 a 6 weken en "kindje" was toen duidelijk te zien! anders zou ik hier gewoon om vragen bij je huisarts..die kan je zo doorsturen.

Hai hai,

Ik wil toch even op reageren.
Ik wil je niet ontmoedigen of aanvallen maar er is ook een grote kans dat je gewoon niet zwanger bent.
Ik ben ooit ook de pil vergeten(2x achter elkaar) en ik had ook van die klachten, ik voelde me zwanger etc net als jij.Toen ben ik ongesteld geworden en heb nadat mijn ongesteldheid was afgelopen en die dag weer met de pil moest beginnen voor de zekerheid een test gedaan.Die was negatief.Kijk het zit hem vooral in het koppie, want je bent er toch bewust en onbewust mee bezig of je zwanger bent of niet, en dan kun je ook die klachten gaan voelen.
Ik vind het wel raar hoor wat je huisarts heeft gezegd.Ik ben namelijk bij mijn eerste zwanger geworden doordat ik van pil was gewisseld en ben toen helemaal niet ongesteld geworden(ondanks dat ik die maand dus de pil had geslikt).Ik vind dat een beetje vaag van de huisarts.
Nogmaals ik wil je niet ontmoedigen of aanvallen, maar er van bewust maken dat er ook een hele grote kans is dat je niet zwanger bent.Ik zou voor de zekerheid voordat je de eerste pil van de strip moet innnemen een test doen, als die negatief is dan ben je niet zwanger.

Succes ermee.

Veel liefs Summy26

Hoi,

ik zou ook even stoppen met de pil tot je zeker weet dat je niet zwanger bent. Die onttrekkingsbloeding zegt inderdaad niets (zoals je huisarts al zei: die bloeding is kunstmatig opgewekt).

Gewoon een test doen als je niet meer vloeit! Als de test negatief is, kun je volgens mij gewoon weer aan de pil. Wel condooms gebruiken tot die tijd ;-)

Succes!
~Hilde

bedankt dames!!
dat dacht ik zelf ook al dat voor ik de eerste pil weer in ging nemen nog even testen.
jullie vroegen wat mijn huisarts zei nou dat zal ik je vertellen ik heb gsietr gebeld en de huisarts had gezegd tegen de assistente ik moest maar gewoon met de volgende pil verder gaan en maar een maand afwachten nou sorry maar mijn mond viel open ik denk het is tegen woordig ook niet meer normaal ze sturen je zo weg!
en ik heb ook nog een stofwisseling ziekte pku en daarvoor moet ej eerst op dieet mocht je kinderen willen anders heb je kans op een kindje met afwijkingen zoals handicap en hart problemen en daar gaat de huisarts best wel laks mee om niet dan?

en daarom wil ik het ook gewoon graag zeker weten omdat er voor ons een risico aan zit bij mijn eerste kindje is het ook zo gegaan en daar is het gelukkig goed mee afgelopen maar het kan ook anders!

ik zal dan ongeveer zoals ik op een site heb uitgerekend 3 weken en 6 dagen zijn volgens mij maar vanaf wanneer geeft de test eigenlijk aan dan dat je zwanger bent????
wie kan me hier nog andwoord op geven???????

groeten mama

Terug
Bovenaan