hoi odette,
fijn, bedankt voor je reactie, joh ik kom net terug van het dorp waar ik heel stiekem snel tussen mijn boodschappen door aan de balie in de winkel om een test vroeg, ik wilde het gewoon ik heb een soort onrustgevoel in mijn lijf.dus ja , getest en nee hoor geeft een negatief resultaat, kruip ik gelijk achter de pc en lees ik je bericht, ik kan wel janken dat ik dat niet eerst gelezen had.
had het zelf ook wel kunnen bedenken dat het met ochtend urine slimmer was geweest dus nu ligt hij weer in de vuilnisbak.daar gaat je 9 euro...hihi ik lijk wel een puber zeg,nou ja joh als ik in de stad ben binnenkort en ik voel me nog steeds zo, ja dan koop ik er maar weer eentje en dan met ochtend urine.ik word er gewoon kriegel van...
je vroeg wanneer ik mijn menstruatie verwachtte, dat is op 27 sept. en de 28e verloor ik die bruinige donkerroodachtige afscheiding en die week daarvoor Al elke dag overdag opeens zo.n vlaag misselijkheid af en toe door je lijf..dus ik ben miosschien erg voorbarig maar het is een raar gevoel in me zou dat mijn intuïetie zijn??ik hou je op de hoogte ik zit hier te typen met een misselijkmakend gevoel, tss...vrouw zijn blijft wonderlijk......groetjes van een ongerust moedertje.....