hellupie, ben ik nu zwanger ??durf bijna geen test te kopen.....

hallo dames, ik zit hier met zweet op mijn handen te typen want ik heb al 3 jaar een mirena spiraal, altijd netjes op tijd de maandelijkse   bloeding en nu wel een keer bruinige afscheiding eenmalig gehad, maar ben overdag licht misselijk, borsten zijn gevoelig als ik loop of beweeg,smorgens bij het opstaan niet misselijk.....is er iemand die hier ervaring mee heeft ik weet dat in de loop van de tijd   je menstruatie over kan gaan met mirena maar zo opeens, kan dat ook??we hebben al 2 kinderen en ben bij die zwangerschappen nooit misselijk geweest......groetjes janneke
 
Hoi pregnancy,

Ik zou als ik jou was even een testje gaan kopen! Wanneer zou je ongesteld moeten worden?? De klachten die jij omschrijft doen bij mij een belletje rinkelen maar zekerheid heb je pas als je een test doet. Elk kindje is anders en ook elke zwangerschap is anders, het kan dus best zijn dat de klachten die je hebt niet bekend bij je zijn van je andere zwangerschappen.

Doe die test maar wel met ochtendurine want dan zit er het meeste hormoon in. Ik heb 2 keer een test gedaan( 1keer 's avond's en die was negatief de volgende was met ochtendurine 's morgens en die was positief).

Doe maar gewoon die test dan weet je het pas zeker, maar mijn gevoel zegt aan de hand van je klachten dat ik je kan feliciteren.

Laat je het ons weten???

groetjes Odette
 
hoi odette,
fijn, bedankt voor je reactie, joh ik kom net terug van het dorp waar ik heel stiekem snel tussen mijn boodschappen door aan de balie in de winkel om een test vroeg, ik wilde het gewoon ik heb een soort onrustgevoel in mijn lijf.dus ja , getest en nee hoor geeft een negatief resultaat, kruip ik gelijk achter de pc en lees ik je bericht, ik kan wel janken dat ik dat niet eerst gelezen had.
had het zelf ook wel kunnen bedenken  dat het met ochtend urine slimmer was geweest dus nu ligt hij weer in de vuilnisbak.daar gaat je 9 euro...hihi ik lijk wel een puber zeg,nou ja joh als ik in de stad ben binnenkort en ik voel me nog steeds zo, ja dan koop ik er maar weer eentje en dan met ochtend urine.ik word er gewoon kriegel van...
je vroeg wanneer ik mijn menstruatie verwachtte, dat is op 27 sept. en de 28e verloor ik die bruinige donkerroodachtige afscheiding en die week daarvoor Al elke dag overdag opeens zo.n vlaag   misselijkheid af en toe door je lijf..dus ik ben miosschien erg voorbarig maar het is een raar gevoel in me zou dat mijn intuïetie zijn??ik hou je op de hoogte ik zit hier te typen met een misselijkmakend gevoel, tss...vrouw zijn blijft wonderlijk......groetjes van een ongerust moedertje.....
 
Meis,

Ik zou me niet te ongerust maken! Het bruine 'bloed" wat je bent verloren kan heel goed oud bloed zijn, Omdat je alle andere maanden gewoon ongesteld bent geweest snap ik heel goed dat je nu denkt: wat is dit?? En tja 28 september is pas een paar dagen geleden, het kan best zijn dat je zwanger bent maar dat het hcg hormoon nog niet voldoende te zien is in je urine. Mijn advies is wacht gewoon een paar dagen en als je dan nog steeds niet ongesteld bent geweest en je voelt je nog steeds zwanger doe dan gewoon nog een test(maar dan wel in de ochtend graag!). Tot die tijd: maak je geen zorgen, de natuur bepaald wat er gebeurt en mocht je toch zwanger zijn dan ben ik heel blij voor je(of is het niet welkom??)

Laat je me weten als je meer weet?

kus Odette
 
Terug
Bovenaan