helluppie

A

Anoniem

Guest
Vanmorgen had ik een test gedaan die was negatief en die ben ik vergeten weg te gooien hij lag op een kastje, nu komt net mijn dochtertje van 1,5 met de test in haar handjes aangelopen en zegt op haar manier tit dat?? ha ha zo lief als ze dat doet....
maar goed dus ik zeg dank je wel en wil hem weggooien en tot mijn grote verbazing zie ik 2 dikke strepen staan ???? hoe zou dit komen, ik heb vanmorgen getest toen was het nog donker en in de keuken hebben we van die tl verlichting maar dat zou toch niet uitmaken dat ik vanmorgen een heel vaag strepje niet gezien heb...

ohh zucht nu weet ik het helemaal niet meer en heb geen testen meer... ben nu 9 dagen overtijd....

Zou het dan toch of is het gewoon toeval??
Heeft iemand dit ook weleens gehad?

Liefs, ineke

Er zit niets anders op dan toch naar de winkel gaan en een nieuwe test te halen!

Succes.
gr mama van MD

Hoi Ineke,

In de bijsluiter kun je lezen dat een test na een bepaalde tijd niet meer betrouwbaar is. Deze kan dan van negatief naar positief gaan en andersom. Wat de test aangeeft na de wachttijd is de juiste uitslag.

Als je twijfelt kun je uiteraard nog een test doen. Als je het geduld kunt opbrengen zou ik echter een paar dagen wachten! Mocht je toch zwanger zijn dan zit er over een paar dagen meer hcg in je urine en is de kans op een positieve test een stuk groter.

Sterkte met afwachten!

Groetjes,
mama van Tijs

Heb ook gelijk de gebruiksaanw gepakt maar daar stond niks over in.... maar ja ik wist het wel van de andere testen.

ga zo maar even nieuwe test halen en dan doe ik die zaterdag wel, dan is het niet meer zo lang voor het maandag is....

groetjes, ineke

Terug
Bovenaan