Helluup wie heeft dit mee gemaakt met de NOD

A

Anoniem

Guest
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Ik heb 2 dagen licht bloed verloren, alleen met afvegen en een klein beetje in mijn maandverband ( het was licht bruin/licht roze).
Daarna heb ik anderhalve dag bloed verloren en daarna helemaal niets meer.
Normaal gesproken voel ik mijn menstruatie altijd aan komen en nu niet.
Ik was 5 dagen voor mijn NOD!!
En ik ben altijd op tijd! Ook heb ik last van borrels en plofjes in mijn buik.
Kan ik dan zwanger zijn of niet!!
EN vanaf wanneer kan ik een test doen..

Hoi Duifje,

Ik heb het ook wel eens gehad, en werd uiteindelijk op tijd echt ongesteld. De aanloop was die keer erg vroeg. Wel balen he, je weet niet wat er aan de hand is. Het kan trouwens ook een innestelingsbloeding zijn geweest, de tijd klopt wel. Het is dus nog even hopen en duimen!
Ik hoop dat je zwanger bent, groetjes Gwen

Goedemorgen

Ja heel vervelend is dit!!
Je weet gewoon niet waar je aan toe bent.
Ik kan vanaf vandaag toch testen??
Ga ik toch maar doen dan weet ik waar ik aan toe ben.
Het zal wel niet zo zijn dan is de teleurstelling ook wat minder.

En het kan ook een innestelingbloeding zijn, maar ik dacht dat het altijd heel weinig was, omdat ik de derde
dag meer bloed verloor dan dagen er voor.
Weet jij hoe dat zit
liefs duifje

Hoi duifje,

irritant hè, als je lichaam zo idioot gaat doen. Maar om eerlijk te zijn denk ik dat het absoluut geen innesteling kan zijn. Sowiso is dat dan wel erg laat en daarbij verlies je hooguit een heel klein beetje bruin bloed. Dat wat jij omschrijft klinkt als een ongi-bloeding. Je menstruatie kan ineens heel anders verlopen dan toen je bijv. nog aan de pil was. Laat je hierdoor niet gek maken. Dus, uiteraard kun je testen voor de zekerheid, maar ik zou er toch maar vanuit gaan dat 't deze ronde niet is gelukt. Je ongi kan hierbij blijven, maar het kan ook nog echt gaan doorzetten.
Ik ben momenteel al wel zwanger, maar mijn laatste ongi voor deze zwangerschap was om als voorbeeld te geven maar 1 dag! Tsja, ook dat kan dus. En dat terwijl ik ook altijd wel een dag of 5-7 ongi was.
Nogmaals, laat je niet gek maken door je lichaam en stel je vol goede moed in op de volgende ronde!!
Heel veel succes!!!!!!

Groetjes, prinses

Terug
Bovenaan