HELLUUP!!!

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Een 3 jaar geleden was ik actief hier op dit forum. Ik wilde toen zwanger raken van ons 2e kindje. Hij wordt in december al 3 jaar! Maar nu het volgende. Ik ben om medische redenen met de Pil moeten stoppen. December 2011. We hebben altijd voorzichtig gedaan, maar 2 weken geleden ging het mis... Mijn man zei al na een paar dagen... euh wat zijn je borsten vol! Ik schrok wel van die opmerking maar heb er verder geen waarde aan gehecht. Nu 2 dagen voor mijn verwachte menstruatie heb ik al enkele dagen donkere tepels, ontzettend rommelende darmen en veel last van mijn stuitje (ik heb BI gehad tijdens de laatste zwangerschap). Omdat ik me toch gek maakte (een 3e kindje is heel erg welkom maar nu is niet de beste tijd) heb ik gisterenavond een test gehaald. Deze heb ik vanmorgen in alle vroegte uitgevoerd.
Vrijwel direct kwam een héél dun blauw streepje en de controle streep natuurlijk. Geschrokken liet ik het mijn man zien. Ik heb verteld over indrooglijntjes en dat het dus nog steeds niet zo hoeft te zijn. Maar nu is mijn vraag....
komen indrooglijntjes direct? Nee toch? En omdat ik dus nog tot zondag moet wachten vraag ik me af. Is het nu heel licht positief of gewoon vals positief? Hopelijk kan iemand mij helpen!

Groetjes!

Ik denk zwanger. Een indrooglijntje, zegt het al, deze is na het drogen. Soms zie ze een lichte verklaring, maar dan is het witachtig. Met een kleurtje betekend hcg hormoon. Meid geef het een plekje en test na 2 dagen weer. Alles komt vast goed.

Grote kans natuurlijk dat je wel zwanger bent. Ik heb t zelf ook meegemaakt en ik schrok me dood. Bij mij eindigde het uiteindelijk in een verlate ongesteldheid en ik moet eerlijk zeggen dat ik opluchting voelde.
Wij wilde wel een derde maar dan wel zelf geland.
Nu zijn we een paar maanden verder en gaan we er bewust voor. Dat voelt heel anders.
Dus even afwachten tot morgen en als t echt zo is eerst jezelf de tijd geven om t een plekje te geven (en je man ook natuurlijk). Zoiets overvalt je enorm.

Maar ik geloof wel in iets wat ik laatst las -al klinkt t een beetje zweverig- :
Een ziel die graag geboren wil laat zich niet tegen houden.
En in die zin is het wel heeeel bijzonder dat dit kindje zo graag bij jullie wil zijn ;-)

Sterkte met de zenuwen!
Groetjes

Even een update...

Ik heb gisteren getest met een kruidvat test (die met zo'n minnetje en plusje). Hierop was niets te zien. Vandaag echter niet ongesteld geworden, ondanks het feit dat ik al vanaf gisteren zo'n buikkrampen heb dat je zou denken dat ik op dit moment leeg zou vloeien....
Nu dus officieel een dag overtijd. Morgen gaat de 2e kruidvattest eraan geloven. Ik ben benieuwd.

Nou heel spannend. Ben je al meer aan t idee gewend (mocht t zo zijn)??

Hoi hoi,

Nou maandag weer een kv test gedaan. Maar weer negatief. Nu nog steeds geen menstruatie. Wel blijven de krampjes en alle andere ongemakken.
Ik kijk het deze week nog aan en anders nog maar eens een test. Ik zag net mijn spiegelbeeld en schrok. Ik heb wel last van mijn darmen 's avonds maar ik zag gewoon echt een zwangere vrouw! Tja. het blijft afwachten.

Terug
Bovenaan