Helluupp!!

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal

Whahaha, ik weet het allemaal niet hoor. Ik durf bijna niets te voelen, ken jullie dat? Ik ben wel een beetje meer moe dan anders, DENK IK. Zie je, ik durf niets te voelen bang dat het straks niet waar is, net als de vorige halve ronde. Was vaak misselijk maar bleek geen ei te hebben gehad (volgens onze eigen logische beredenering anders werd ik wel ongesteld of had ik 5 positesten in mijn handen ipv 5 negatieve:)
Wat zal ik doen met testen: ik denk dus dat ik woensdags mijn ei heb gehad, dan kan ik dus eigenlijk a.s. woensdag al testen of zal ik heel verstandig wachten tot vrijdag??

Ik hoor graag feedback!

Ik zou wachten tot je de datum tot je eigenlijke NOD. Is heel moeilijk maar zou t toch proberen! succes! Altijd spannend het wachtbankje...

ik wordt zelf ook gek en weet niet waar ik met alle gekkigheid heen moet hahahaha...ik voel ook van alles maar 2 nega testen, wel pijnlijke borsten (al een week), wel wat moe maar moeier dan anders? geen idee. 6 weken terug spiraal eruit en nog geen menstruatie dus elke keer denk ik was is het nou??? hier dus ook een hellup hahahahaha.

wat betreft jou verhaal tja denk dat ik uit zelf bescherming even zou wachten voor een eventuele teleurstelling..hoe moeilijk ook...je lichaam houd je zo voor de gek pfff

Hal lieverd,

Ik begrijp je 'zorgen' hoor maar probeer te wachten tot je NOD, hoe moielijk dat ook is! En niets durven te voelen is heel logisch, beetje uit zelfbescherming!
Rot he, dat wachten?

Succes! Liefs Lynn.

@Lynn: maar wanneer is nou mijn NOD dan eigenlijk??? Toch die woensdag dan??

Nee, dat is niet zo hoor, na je ei duurt het vaak 14 dagen tot je NOD. Sorry, je moet echt nog iets langer... als je het niet meer houd dan zou ik op z'n vroegst vrijdag testen maar ik denk dat dat ook nog te vroeg is.

Als je vorige week woensdag je ei hebt gevoeld dan kan je a.s woensdag testen.... dat bedoel je? Dat is goed!

Terug
Bovenaan