HELLUUUUPPPPP , WORDT ER HELEMAAL GEK VAN !!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden !!

Ik wordt helemaal gestoord van mijn cyclus.......... Ik schommel al 8 maanden tussen de 22 en 30 dagen en vandaag, DE DAG van mijn mogelijke innesteling wordt ik op dag 18 gewoon zwaar ongesteld !!!!!   Een cyclus van 18 dagen dit keer ???   Ik wordt er echt gek van en begin dus zwaar aan mezelf te twijfelen. Ik denk dat het aan mij ligt dat ik niet zwanger kan raken en zit behoorlijk in een dal nu. Ik ga ronde 9 in nu en durf niet meer te zeggen wanneer mijn NOD is. Het was pas eigenlijk volgende week maandag. Al sik nu 26 dagen tel gemiddeld zou mijn volgende NOD zijn op 15 of 16 december............

treurige groetjes,

Blanca

Hee meis,

Jeetje!! Da's KL*TE zeg!!
Als ik jou was zou ik echt even je ha bellen hoor.
Met zo'n korte cyclus kan je niet eens een eisprong
hebben volgens mij.
Dus: Bellen, het kan nooit kwaad......

Veel sterkte en ook voor jou:

Helpt!!!!!
Liefs Annet

Hoi Annet ~!

bednakt voor je reactie............ ik heb inderdaad maar eens de HA gebeld en moet volgende week maandag langskomen......... zal maar de templijsten meenemen want zal je net zien als ik ze niet meeneem dat ie erom gaat vragen.   Ik heb wel mijn ei gevoeld deze maand, die was op dag 11, dus ik was gisteren redelijk in de gloria toen ik een beetje bloed zag................ ik dacht echt dat het innestel bloed was..........totdat ik vamorgen wakker werd met krampen en ik direct wist dat dat niet goed was en jawel hoor, vanmiddag volledig doorgebroken................. heel raar trouwens, heel helder rood bloed......... en met de nodige pijntjes natuurlijk.   ben eerder zwanger geweest ( MK ) een aantal jaartjes geleden en toen had ik ook innestelbloed dus ik had goede hoop....... afijn op naar ronde 9 dan maar weer !!

groetjes,

Blanca

Terug
Bovenaan