helmpje

hoi hoi,

yuri heeft nu een maand zijn helmpje.. en zojuist zijn de eerste uitslagen binnen! het helmpje werkt eeeeeerg goed.. ben helemaal blij.. we zagen het zelf na een week al.. maar dat de cijfertjes ook meewerken is toch wel erg fijn..
even voor degenen onder ons die de percentages weten: het was 123 procent.. en is nu nog 116..
we zijn er dus nog niet.. maar we zijn op de goede weg!

yeeeeeeeeeeeha!!

Sooo, dat is lekker!
123 is ook vrij scheef zeg maar....maar wat heerlijk dat het zo snel gaat bij jullie, dan weet je waar je het voor doet!
Hier hebben we ook een helm, maar zijn afwijking was maar 107 en 106 is het minimum voor de helm (er zijn 2 verschillende maten in omloop voor berekening van de afplatting vertelde de fysio), dus het is niet zo heel drastisch hier, maar je ziet het beter worden, dus dat is waar je het voor doet!
Maar mijn middelste heeft het ookal gehad, dus ik was het ookal gewend zeg maar, dan is de stap een stuk kleiner!
Succes!! Op naar de volgende 7 procent!!!

hey!

ja 100% is goed... mja waarschijnlijk zullen we daar niet helemaal op komen.. aangezien zijn afwijking erg fors was.. maar alles wat mooier word vinden wij goed! je ziet nu het verschil al en dat scheelt.. tis natuurlijk een jongen dus dr zal (waarschijnlijk) niet een hele grote bos haar overheen komen.. vandaar nu het helmpje om het enigzins recht te trekken...

met de zwangerschap gaat goed! 15 weken bijna alweer! voel me goed.. heb alleen wel uitslag in mn gezicht wat ontzettend jeukt.. dus daar even voor naar de dokter.. maar verder voel ik me ontzettend energiek.. haha

Terug
Bovenaan