Helmpje???

Hey meiden,

Deze week is de fysio geweest en zij begon over een helmpje. Sepp heeft een voorkeurshouding naar links en we zijn druk bezig met de oefeningen, waardoor Sepp steeds meer naar rechts kijkt.
Maar hij heeft wel een afplatting aan de linkerkant van zijn achterhoofd.

We moesten er maar eens over nadenken wat wij van helmtherapie vinden. Tja, helemaal niks vind ik dat, omdat ik het een stom gezicht vind.
Maar ja, als hij daardoor een mooi rond bolletje krijgt, is dat het wel waard. Twijfels, twijfels....

We gaan over een maandje naar een bedrijf die die helmpje maakt, om de afwijking op te meten en kijken wat hun advies is. Daarna gaan we wel beslissen.

Fijn weekend!

Die helmpjes helpen echt. En denk dat je dat moet doen wat goed is voor je kindje en als dat een helmpje is nou dan moet dat gewoon. En ze zijn er echt zo aan gewend hoor lijkt erger dan dat het is. En het resultaat is dan een mooi rondt bolletje en daar doe je het dan toch voor. Ik zou er zelf niet over twijfelen hoor.

Suc6!

Johnnyke had ook een hele erge voorkeurs houding maar gelukkig is het weer helemaal goed gekomen en is er bijna tot niks meer van te zien..
maar ik raad je aan om wel dat helmpje op te doen als dat het advies is van de fysiotherapeut.. het is wel enkele dagen wennen maar later heeft hij wel een mooi hoofdje!

succes!

Hoi

Kan me het heel goed voorstellen dat je het niet leuk vind! Ik zie zelf ook wel 's kindjes met een helmpje en dan hoop je toch echt dat het je eigen kindje nooit overkomt.

Ik bedoel, wees eerlijk, het ziet er gewoon niet mooi uit, en al helemaal niet op dat mooie koppie van je eigen kindje!

Maar goed, wat moet, dat moet! Het is voor jullie inderdaad erger als voor Sepp.
Hoop dat het alsnog niet nodig is! (ik vond het nog wel meevallen vorige week)

Heel veel s6!

Lifs Esther en Merle

Thanks meiden.

Het idee van een helmpje moet gewoon even landen.

Hoe vaker ik het er over heb, hoe minder erg het is.
Als ik denk aan wat sommige ouders/kids moeten doorstaan, dan is een helmpje helemaal niet erg natuurlijk. Maar goed, misschien valt het allemaal wel mee en is het niet nodig....
Maak ik me weer eens druk om niets, hihihi.

xxx

Hoi,

Een helmpje.... Maar als het echt moet. Helemaal bij een jongentje met kort haar zie je de afplatting toch altijd. Bij een meisje valt het eventueel minder op als ze langhaar heeft.

Maar als het nodig is zal ook dit wel weer wennen.

Terug
Bovenaan