Help…ik weet het even niet meer

Hallo meiden,
25 februari is mijn laatste menstruatie begonnen. 8 maart heb ik een hsg gehad. Op 15 maart had ik een piek (er was een smiley op de ovulatietest). Ik word altijd 14 dagen na mijn piek ongesteld. Maar nu helemaal niets…menstruatie komt maar niet. Wel ben ik misselijk en heb ik menstruatie achtige buikpijn. Verschillende testen gedaan, allemaal negatief, behalve bij twee. Ik heb de huisarts gebeld en zij gaf aan om komende week bloed te prikken.
Het zou een zwangerschap kunnen zijn zei ze. Hiervoor 2x zwanger geweest en bij beide zwangerschappen ruim voor mijn NOD positief getest.
Ik snap het niet….wat kan het zijn. Ben ik dan toch zwanger en maakt mijn lichaam nu langzaam het hormoon aan? Of kan ik nooit zwanger zijn na al die testen?
Of heeft er een bevruchting plaatsgevonden en door het hsg vloeistof ergens gaan zwerven?
Ik snap het gewoon niet meer ?
Heeft iemand hier ervaring mee?
 
Had ik ook nu de laatste x. Bij de 2e had ik 9 dagen eerder al positieve zwangerschapstest en bij de 3e pas 1 dag ervoor dat ik durfde te testen. Terwijl ik net zoals jij krampjes had en gevoelige borsten. Dit had ik dan weer niet de 2 eerdere zwangerschappen. Dus kan heel goed gewoon raak zijn
 
Geen idee. Daar heb ik geen ervaring mee. Ik zou er zelf morgenvroeg nog een digitale test doen en dan afwachten wat bloedonderzoek zegt. Kan ook door vaccinatie of griep ofzo dat x ontregeld is.
 
Ik heb nooit anticonceptie gebruikt.
Ik vermoed dat de hsg mijn menstruatie heeft ontregeld. Of een late innesteling….
Ik weet het even niet meer. Maak me wel zorgen.
 
Terug
Bovenaan