Help.. ☺️

<p>Hallo Mama’s,</p><p>Als eerste wil ik even melden dat wij niet druk aan het “klussen” zijn.</p><p>Ik heb dan ook helemaal geen verstand van ovulatie , eisprong en weet ik wat allemaal.</p><p>Maar ik heb al vanaf vrijdag last van allerlei kwaaltjes en ik maak mezelf he-le-maal gek.</p><p>Mijn laatste periode dag 1 was de 17e okt, de laatste de 19e okt.</p><p>Zoals ik al schreef begon het allemaal vrijdagavond.</p><p>- opgeblazen gevoel</p><p>- buikkrampen onderin mijn buik </p><p>-pijnlijke/gevoelige/opgezette borsten </p><p>- (VR)eetbuien</p><p>- lage rugpijn</p><p>- gisteravond kreeg ik rusteloze benen.</p><p>-mijn zicht is een stuk slechter</p><p>-mijn reuk lijkt wel beter</p><p> </p><p>Ik weet dat jullie geen doktoren zijn maar misschien kan iemand mij vertellen wat er aan de hand is.</p><p>Kan ik zwanger zijn en kan ik dat dan al zo vroeg merken?</p><p>Mijn dank is groot.</p><p>Liefs, M</p><p> </p><p> </p>
 
ik weet niet hoe lang je de pil oid niet meer gebruikt...maar daar kan het ook door komen. Ik had nooit last van pijnlijke borsten voor de ongesteldheid maar na het stoppen met de pil kreeg ik ineens allemaal kwaaltjes..
Ff geduld hebben en een test doen wanneer je je eerste menstruatiedag zou moeten hebben. Een vroege test geloof ik persoonlijk niet zo in..
Succes
 
ik weet niet hoe lang je de pil oid niet meer gebruikt...maar daar kan het ook door komen. Ik had nooit last van pijnlijke borsten voor de ongesteldheid maar na het stoppen met de pil kreeg ik ineens allemaal kwaaltjes..
Ff geduld hebben en een test doen wanneer je je eerste menstruatiedag zou moeten hebben. Een vroege test geloof ik persoonlijk niet zo in..
Succes
 
Terug
Bovenaan