HELP: 1 jaar na miskraam nog steeds geen menstruatie

<p>Hi! </p><p>Zoals de titel als zegt; een jaar na miskraam is er bij mij nog steeds geen cyclus te bekennen. Na een "reset"-kuurtje, bloedonderzoek en inwendig onderzoek is er niks geks te zien. En toch gebeurt er niks. </p><p>De eerste zwangerschap ging heel snel (ronde 2 zwanger) en nu staat alles stil. </p><p>Wie heeft soortgelijks meegemaakt? Of duurde het bij jou ook lang voordat je een cyclus terug kreeg? Welke behandelingen?</p><p>Zijn er naast medicijnen, een goede alternatieve werkwijze die helpen (biofotonen al geprobeerd)?</p>

Vervelend is dat he, steeds wachten op je menstruatie, restje doen voor de zekerheid-weer negatief..
het heeft bij mij na miskraam 2 nog 3 maanden geduurd, maar na de 3e miskraam ruim een half jaar. Toen is er een hysteroscopie gedaan (met camera via de vagina in de baarmoeder kijken) en daarbij een kleine verkleving weggehaald voor de uitgang-ontstaan door de curettages. Daarna direct menstruatie en de ronde erna zwanger geraakt-en inmiddels een gezonde zoon!
kortom, naar de gynaecoloog terug en verklevingen uit laten sluiten, als hormonaal alles in orde is verder. 

Succes en hopelijk gauw een gezonde zwangerschap!

@ stormgirl:
Daar ben ik al geweest. Die konden niks vinden en moest 3 maanden wachten om te zien wat er zou gebeuren. Niks dus. 

@w_p
Ik doe al 1,5 jaar geen testjes meer. Ik zie aan mijn temperatuur dat het zinloos is haha.
Er is al gecheckt op verklevingen. Daar kwam niks uit. Ze kunnen helaas niks vinden. 
bedankt voor je berichtje!

Terug
Bovenaan