Help 10 dagen overtijd

<p>Hoi iedereen,</p><p>Ik heb jullie hulp nodig, want ik ben mezelf aan het gek maken. Ik ben 29 en sinds eind september met de pil gestopt. Vanaf dat moment ben ik stipt om de 28 dagen ongesteld en heeft het nog nooit afgeweken... tot 30 april.... Ik heb 3 testen gedaan allemaal negatief helaas. Maandag bij de ha geweest en die heeft aan dat ik nog 2 weken moet wachten....</p><p>Nu ben ik mezelf aan het gek maken dat er iets mis is met mij ofzo omdat iedereen zegt nee je kan niet zwanger zijn want dan moet je positief hebben gelijk na je nod.... </p><p>Tevens ben ik iemand met overgewicht.. Ik weet dat het dan moeilijker is maar het speelt nu zo met me omdat de ongesteldheid uitblijft...</p><p>Sorry voor mijn lange verhaal heeft iemand tips of adviezen??</p>
 
Hi Miniheks,
 
heb geen tips helaas maar zit wel in hetzelfde schuitje. Juli 2017 gestopt met pil en sindsdien iedere 28-29 dagen ongesteld. Nu dus inmiddels 13 dagen overtijd. Vandaag nog negatief getest. Dacht misschien cyclus overgeslagen en dan zou dit weekend Mn eisprong moeten zijn maar ovulatie test was ook negatief. Snap er helemaal niets meer van. 
Toevallig heb ik morgen een bel afspraak staan met de gynacoloog voor uitslagen van uitstrijkje en kweekje dus ben benieuwd wat zij erover te zeggen heeft.
 
met overgewicht heb ik geen ervaring...
 
zou gewoon nog weekje wachten en dan opnieuw testen en in de tussentijd om de dag klussen om een eventuele nieuwe eisprong niet te missen
 
Ik heb dit een tijdje geleden ook gehad heb toen gewoon een menstruatie overgeslagen. Erna kwam het weer gewoon iedere 28e dag :)
 
@Miniheks Heel vervelend. Voor nu zal je denk ik echt even af moeten wachten. Ik heb het zelf ook gehad en ben toen na 4 weken geen menstruatie gehad te hebben incl 100 negatieve testen naar de ha gegaan waar bloed is afgenomen. Hier kwam toen uit dat ik een te hoog testosteron gehalte had, waardoor ik werd doorverwezen naar de gynecoloog. Na een echo heeft zij toe PCO vastgesteld. Zelf heb ik geen last van overgewicht, maar dit is normaal wel een factor die de kans hierop vergroot.. Gelukkig zijn er goede medicijnen voor dus mocht dit bij jou ook zo zijn dan is er niks ergs aan de hand.
Voor nu heel veel sterkte met wachten! Hopelijk sla je gewoon een menstruatie over of krijg je alsnog een positieve test ;) 
Ik zit inmiddels 6 dagen voor NOD. Nog meer mensen? :)
 
Terug
Bovenaan