<p>Hoi, Ik weet even niet meer zo goed wat ik moet doen .. Mijn dochtertje van bijna 10 maanden wilt niet in haar eigen bed slapen, bij haar geboorte heeft de kraamverzorgster gezegd dat je een baby niet ‘kan laten wennen’ dus hebben we haar een tijdje naast me laten slapen, van daar ging ze naar haar wiegje en alles ging super goed. Ongv met 4/5 maanden deed ik haar tussen de middag in haar eigen bedje, ook prima niks aan de hand. Haar wiegje werd op een gegeven moment te klein dus besloten we haar in haar eigen bed te doen snachts. NOU … wat een drama … ze wilt gewoon niet in haar eigen bed/kamer slapen. Op een gegeven moment waren we er beiden een beetje klaar mee, baby die elke nacht door sliep sliep niet meer. Elke nacht gebroken nachten, slaperig naar werk .. We trokken het niet meer. Dus hebben we haar tussen ons gelegd en tot de dag van vandaag slaapt ze er nog steeds, en ja ze slaapt dan gewoon door. Tijdje geleden ben ik weer begonnen met haar in haar eigen bed doen, tot de dag van vandaag geen succes. Kreeg als advies om haar bed in onze kamer neer te zetten, die staat er nog maar heeft geen nut. Ben er nu weer mee begonnen .. alles wat ik doe werkt niet! Ze valt tijdens haar flesje in slaap, wat ik dan doe is haar zachtjes oppakken en in haar bed leggen. Na een kwartier/half uur wordt ze alweer wakker en krijsen wat ze doet is niet normaal. Soms zo heftig dat ze buiten adem raakt, ik pak haar op en troost haar, ze valt dan weer in slaap maar zodra ik haar in haar bed leg wordt ze weer klaar wakker en huilen/krijsen. Ik laat haar dan even huilen maar we vinden het beiden zo zielig dat we haar na 2/3 min alweer oppakken, zo gaan we door. Alweer zonder succes, ik wieg haar dan weer in slaap en leg haar weer in haar bed. Maar ze wordt op een gegeven moment gewoon weer wakker en zo de hele nacht. Heeft er iemand nog tips!? </p>