Help!! 12 maanden en elke nacht een paar uur wakker!!

Ik ben inmiddels een beetje ten einde raad. Onze zoon van inmiddels bijna 12 maanden oud is nooit de beste slaper geweest. Hij slaapt nog niet door en wordt een aantal keren wakker savonds en snachts. Tot nu toe viel hij altijd weer in slaap na een kus en zijn speentje terug te hebben gekregen. Maar sinds een maand wordt hij 1x in zijn nacht, voor ons dus ergens op de avond of midden in de nacht wakker om vervolgens minimaal 2 uur lang wakker te blijven. Ik snap niet waarom en we hebben vanalles geprobeerd om het op te lossen maar tot nu toe zonder succes.

- gesleuteld aan zijn bedtijden
- aantal dutjes op een dag
- in eigen bed slapen / bij ons in bed slapen
- extra melk zodra het gebeurt

Herkend iemand dit en/of heeft iemand tips wat we kunnen doen hiermee. Het begint me aardig op te breken zo langzamerhand en over 3 maanden verwachten we nog een kleine. Dan zie ik dit helemaal niet meer zitten.

Bij ons zoontje bleken het zn tandjes te zijn. Nooit overdag last van alleen de nachten soms een paar uur gedurende de nacht. We hebben het aan de tandjes toegekend om het moment er op 1 dag meerdere tandjes voorkwamen en hij vanaf die nacht weer sliep als voorheen. 

Terug
Bovenaan