help! 17wkn, ik val af en buik verdwijnt!!!

Hoi meiden,

Ik mag volgende week naar de verloskundige, had vandaag ook even gebeld maar ze denken dat er niks mis is maar maak me zorgen.

Ik hou sinds dat ik weet een  lijstje met mijn gewicht  bij om in het babyboek te doen.
 heb het lijstje ff overgenomen:

4wkn                83.5
5wkn                84.0
6wkn                85.5
7 wkn              86.5
8 wkn              86.5
9 wkn                  -  
10 wkn          88.9
11 wkn        -
12 wkn        -
13 wkn        -
14 wkn        -
15 wkn        85.5
16 wkn        -
17 wkn        83.5

Toen ik mijn schoonzus (is ook net bevallen)  lijstje liet zien vond ze ook al vreemd omdatje na de eerst 3 maanden meestal gaat aankomen

Nou zeg toch zelf is toch vreemd ik val af terwijl ik gewoon eet (niet gespuugd ofzo)
en ik paste met 10 wkn mijn eigen broeken al niet meer omdat ik gewoon echt een buik had maar nu wordt die buik ook steeds kleiner (was van me zelf niet echt smal maar ook niet echt dik).  En nu  vroeg mijn moeder gistern ook al waar ik mijn buik had gelaten (ze moest altijd beetje lachen om mijn buik want zo groot als mijn buik met 13 wkn  was was die van haar met 40 wkn)  Ben nu gewoon bang aan het worden dat er iets mis is maar mijn vk zei aan de telefoon dat ze gewoon hun weegschaal hanteren en dat er daarop niks te zien was vorige keer en dat ik gewoon volgende week moest komen, omdat je lichaam genoeg reserve's heeft (dat laatste wist ik ook wel).  maar mijn zorgen zijn toch niet weg.

Heeft iemand dit ook gehad?

groetjes simone

Mijn vriendin zou zeggen dat je een jongetje krijgt die je helemaal "opeet" haha, zij is ook afgevallen na het eerste trimester van haar zwangerschap en na de bevalling woog ze al heel snel veel minder dan voor de bevalling.
In het begin van mijn zwangerschap was mijn buik ook wat meer "opgeblazen", nu is hij steviger, maar niet heel veel dikker zeg maar.
Zou me er dus geen zorgen over maken, je zal waarschijnlijk dus niet zo'n zwangere zijn die 30 kilo aankomt (fijn toch?)
Ik zit nu zelf rond de 65 kilo (+3 kilo) en ben 19 weken zwanger.

liefs Danielle

Terug
Bovenaan