Help! 1e zwangerschap!!

hallo mama's en papa's

ik ben helena een klein vrouwtje van 23 jaar,ik ben op het moment 38+ weken zwanger.

ik vind het reuze spannend worden op een gezonde manier,en ben totaal niet nerveus.
alleen heb ik vage klachten en vage veranderingen die ik niet goed kan plaatsen en me vk eigenlijk alleen maar zegt : ja laatste loodjes,hoort erbij en kijk het even aan en neem je rust..

(zijn goeie tips daar niet van maar wil weten of de bevalling daadwerkelijk nadert)

ik heb al sinds 24 augustus heel veel harde buiken, zowat de hele dag!
ook heb ik laag zittende menstruatie pijn, echt het gevoel hebben van naderende ongesteldheid.
ook dit is bijna de hele dag aanwezig..

maar nu sinds twee dagen ben ik zweterig, misselijk behoorlijk snel huilerig.

eiwitten waren goed, is perfect en me bloedwaardes ook en heb geen ontsteking of wat dan ook!

ook heb ik laatste dagen vaker last van vaginale steken
wat mij ook opvalt is dat de kleine meid, dat als ze beweegt erg aanwezig is en lijkt alsof ze dwars door me heen wilt!


maar de toppunt van alles is dat ik vandaag me lichtelijk onrustig voel en waarvan ik denk dat het rugweeen zijn ervaar.

ze zijn lichtjes aanwezig onderaan me rug (drukkend gevoel) en stralen via me zei(heup) door naar me onderbuik(schaambot) toe..

moet veel naar de wc en niet zo zeer plasdrang maar Poep drang, het is ook niet hard maar ook niet water het is vies zacht (heel vreemd want heb tot nu toe altijd goeie ontlasting gehad)


ik heb nog niet echt getimed, omdat ik daar echt een prutser in ben en niet het geduld ervoor heb om te wachten op de pijn die komt en weer weg gaat...

nesteldrang weet ik zo niet,wel wil ik me koelkast vol hebben maar dat is altijd al zo bij mij geweest!

zoveel kwaaltjes voor mijn gevoel,alleen geen duidelijkheid ook mede omdat ik nogal op het moment chaotisch denk omdat ik erg onzeker ben of ik nou eerdaags wat kan verwachten of juist nog twee week moet uitzingen..

vraag gerust om wat meer duidelijkheid,denk dat het dan ook makkelijker is voor mij om daarop iets te antwoorden en uit te leggen dan hier een heel verhaal neer te zetten!

groetjes!!

een onzeker klein vrouwtje
 
Sorry geen zinnig woord over te zeggen. Alle klachten zijn voorbereidingen op een naderende bevalling, die tussen nu en vier weken gaat plaatsvinden.

Gewoon rustig blijven!!

Als t echt begonnen is weet je t echt wel. Niet te missen.....

Niet echt een antwoord waar je wat aan hebt besef ik me, maar t is gewoon zoals t is.

Probeer nog lekker van je verlof te genieten.

Succes mana3007
 
Het zijn idd de laatste loodjes. Al kwam bij mij de bevallingen best plotseling. Had nergens last van. Kreeg weeën en na een paar uurtjes had ik mijn dochtertjes in mijn armen.

Ik hoop voor je dat het snel gedaan is. Veel sterkte en probeer nog wat te rusten! (Of ben je inmiddels bevallen?)
 
heyz,ik ben ook geen 2wk meer van mn datum af en ook emotioneel,en denk ook weleens rugweeen te hebben,en dat ongesteldheids gevoel en misselijk...dus veel overeenkomsten...het is volgens mij gewoon allemaal seinen dat het er binnenkort aaankomt...maar maak je met dit soort weer vooral niet te druk...dat helpt echtttt niks
 
Terug
Bovenaan