help..28 dagen??

Hallo allemaal,

ik heb een vraag.. 15 november was de eerste dag van mijn laatste menstruatie.. het is vandaag 15 dec..dus precies 30 dagen geleden.. een cyclus duurt gemiddeld 28 dagen toch? wat is voor de vrouw het maximaal aantal cyclus dagen? 30 of 31 of nog meer?

wie weet dit?

alvast bedankt!

groetjes san

Meestal is het inderdaad 28 dagen, er is eigenlijk geen max volgens mij.
Mijn cyclus was minimaal het dubbele, ik werd gemiddeld 1 keer in de 2 maanden ongesteld.   Het zal vast wel per persoon verschillen....

nog niet ongesteld geworden? ;)

Hoi Sanas,

Duur van de cyclus kan van vrouw tot vrouw inderdaad erg verschillen. Ook is de ene vrouw veel regelmatiger (bv. altijd 28 dagen) dan de ander.
Je kan denk ik het beste uitgaan van hoe jouw  eigen cyclus normaal gesproken is.  En van hoe lang je zelf nog kan  wachten met testen, natuurlijk ;-).

Groetjes, Betje.  

quote: vms28 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-12-2008 21:12:06'));

Meestal is het inderdaad 28 dagen, er is eigenlijk geen max volgens mij.
Mijn cyclus was minimaal het dubbele, ik werd gemiddeld 1 keer in de 2 maanden ongesteld.   Het zal vast wel per persoon verschillen....

nog niet ongesteld geworden? ;)

Hoi sas(is het sas?)
ik zie nu hoe je moet reageren op een bericht..  nog bedankt voor al je reacties! was ik heel blij mee. ik ben idd nog niet ongesteld geworden! 30 dagen geleden was mijn eerste dag van mijn laaste menstruatie. zo spannend.. elke keer als ik een krampje voel ben ik bang dat ik ongesteld wordt. of elke keer als ik naar toilet om te plassen ben ik elke zo bang dat ik dan toch ongesteld ben geworden.. maar gelukkig tot nu toe ben ik nog steeds zwanger! al 4 weken..  
en jij? ben jij zwanger? zoja , hoe gaat het?  of heb je al  kinderen?

groetjes san  

oh ik dacht dat ik prive reageerde op een bericht van jou vms28.. maar maakt niet uit..zo kan het ook. ben dit forum nog steeds aan het uitpluizen..

fijne avond iedereen. groeten san

Hoi Sanas,

Je had het goed, Ik ben Saskia 28 jaar.
Op dit forum kan je geen priveberichtjes sturen.
Ik dacht ergens te lezen dat je ondertussen zwanger bent???
Ik ben zelf 8 weken en 5 dagen in verwachting van onze eerste kleine. Omdat het voor ons de eerste is en het natuurlijk allemaal nogal spannend, vindt ik het leuk om hier bij te houden hoe andere dames het ervaren...
Hoe gaat het nu? wat staat er allemaal in de planning voor je?
Ben je er nu helemaal zeker van?

liefs Sas

Terug
Bovenaan