<p>Hoi alle mama’s,</p><p>Ik ben iets meer dan 3 weken geleden bevallen van een zoon. Hij is laatste 2 dagen heel onrustig(veel huilen, zelfs bij ons houden huilt hij ook nog veel). Enig wat hij lekker vindt is bij ons op zijn buik slapen. Normaal gesproken huilt hij alleen wanneer zijn luier verschonen, na drinken valt hij al snel in slaap. Het is laatste 2 dagen dus echt niet zo. Hij blijft onrustig na flesje, gelijk huilen als wij hem op zijn eigen bedje zetten. Soms huilt hij ook wanneer hij bij ons is. Ik denk zelf dat hij misschien kraampjes heeft. Net bij cb wezen vragen, ze adviseert ons om hem niet gelijk te pakken wanneer hij huilt, dat wij om de 10 minuten naar hem toe gaan om te aaien en vervolgens weer weg te gaan. We hebben het maar geprobeerd, maar na 20 minuten huilt hij nog en heb ik hem toch maar uit de bed gehaald en nu is hij lekker aan het slapen. (Heeft hij wel nodig denk ik, hij was vanaf gisterenavond rond 11 uur al begonnen met steeds af en toe te huilen)</p><p>nu is mijn vraag aan jullie: wat kan ik het beste doen? Want volgens cb moeten wij hem gewoon laten huilen, anders krijg ik dalijk moeilijk als mijn man weer gaat werken. Maar ik twijfel zelf heel erg of het nou echt helpt om op hun manier te doen, mocht hij echt kraampjes heeft ipv gewoon huilen om aandacht te krijgen. Om hem constant bij me te houden is inderdaad ook weer lastig. Hebben jullie advies voor mij? </p><p>Ohja nog iets, hij heeft navelbreuk, zijn er mama’s die ervaring hebben? Kan dat erger worden of hij zoveel huilt? Of uitlopen tot liesbreuk omdat hij zovaak zit te huilen? </p><p>Alvast bedankt! </p>