Help 33 weken zwanger, en genitale wratjes..

<p>Dag dames,  Ik ben er gisteren achtergekomen dat wat ik dacht dat spataderen waren, in werkelijkheid genitale wratjes zijn. Ik schaam me dood, ben al 33 weken zwanger. Ik zie eindelijk het einde bijna in zicht en nu krijg ik dit? Pff, zijn dr dames die hier ervaring mee hebben ? Blijkbaar heeft mijn ex ( vader van de baby ) het op een of andere manier aan mij doorgegeven, vind het vreselijk voel me ook vreselijk. De verloskundige zei dat het geen kwaad kan wat ik heb, omdat ik er geen last van heb. Ook gelooft zij erin dat het na de bevalling vanzelf weg zal gaan, alleen ben ik zo bang om op deze manier te gaan bevallen. Vind het zo niet fijn dat mijn kindje nu, op deze manier uit mij zou moeten komen. Heeft iemand tips of iets? Ik zit met zoveel vragen of een normale bevalling wel, een goeie optie is. Werkelijk heeft de verloskundige dit niet gezegd, en mij geadviseerd om niet te stressen en het af te wachten maar hoe meer ik erover lees en het idee alleen al raak ik in paniek. Deel aub jullie kennis of ervaringen met mij, alvast bedankt..</p>
 
Terug
Bovenaan