help, 35 weken zwanger en geen jongensnaam

Lieve mama's,

Ik ben zwanger van onze tweede wonder, maar we hebben nog steeds geen jongensnaam.
Ik weet dat het heel persoonlijk is, maar we komen er echt niet uit. We vinden het zo moeilijk.
Onze zoon heet Noah.
En voor nu hadden we wel een paar opties, maar het is gewoon net niet het goede gevoel, snappen jullie.
We hadden zoiets als, sem, mika, brent, liam.
Allemaal zeer mooie namen, maar waarschijnlijk niet DE....
Wie heeft nog orginele ideeen??
Het is wat, als we de kleine naamloze wonder noemen. hahaha

Groetjes

Tja, dat is lastig! Ik vind persoonlijk Noah en Sem erg leuk samen klinken, maar het is jullie kindje en zoontje.
Wij deden het hier altijd zo: we maakten een lijst met namen, en dan gingen we strepen..... (ik maakte de lijst en manlief ging strepen, tot we er nog een paar over hadden).
Wat vinden jullie van Noah en....
Lars
Ruben
Sven
Kjell
Ike
nou ja, ik noem ook maar wat.....
Succes met verder zoeken, je hebt nog een paar weken....

Hey!

Ik ben nu bijna 34 weken zwanger en wij hebben pas sinds 2 weken de naam hoor! Wij hebben de baby in week 5 gewoon "joep" genoemd en zo bleef ie maar heten, hihihi! Wij hebebn op een avond gewoon google aan het werk gezet op jongensnamen en zijn er eens goed voor gaan zitten. Gewoon begonnen bij alle namen met de A, toen de B, enz, enz, enz, En uiteindelijk waren we er bij de J al uit! Duurde al met al op deze manier nog geen 15 minuten, WHAHHAHA!
En wij hebben net als jullie de mogelijke namen veel naast elkaar uitgesproken:
Thomas, nina en Joep..... Nee
Thomas Nina en Max...... Nee
Thomas, Nina en Quinn....Nee

dat waren onze opties van 5 minuten, en de naam die we hebebn was in 1 x goed!
Succes ermee!

lastig he die namen en zie dat je een korte naam zoekt vind ik zowieso wat lastiger:p

mijn neefje heet ravi ook erg leuk vind ik en een zwemvriendje van caithlyn heet dani ook een korte leuke naam

succes nog ffies meis

xxx

Jurre (God zal opstijgen)
Hidde (strijd, held)
Thije (ik heb geen betekenis kunnen vinden)
T(h)ies (geschenk van God)

Hey meiden,

Bedankt voor jullie reactie's. Misschien dat we er wat aan hebben. We hebben alle namen die er bestaan al wel gehad, dus we moeten alles gewoon nog een keer door. We hadden een mooie naam, maar zo heet een zoontje van onze concurent. ( we hebben een zaak) nu twijfelen we of we die toch moeten nemen, want ik vind het zoooo mooie naam. En wie zegt dat je die man starks nog kent..
Zouden jullie dat doen?? Heb geen slechte asociatie met het kindje dat zo heet, alleen met zijn vader.. hahaha

Groetjes

He Suno,

Het blijft soms lastig he !
Nog een paar tips:
Jens
Tijmen
Ruben
Sem
Lucas
Heb je al wel een meisjesnaam ? Of weet je al dat jullie een zoon krijgen ?

Succes en ik ben benieuwd welke naam het uiteindelijk gaat worden !

Liefs, Sophie

Terug
Bovenaan