help 5 weken en drie dagen en de rooie duivels zijn er help

A

Anoniem

Guest
hoi hoi miss kennen er een paar mij nog wel, ik heb heel veel op het zwanger worden forum gezeten en hem ook in de mm gezeten 1 ivf gehad en toen ging de relatie over.

nu heb ik inmiddels een nieuwe relatie en ben spontaan zwanger geraakt nu 5 weken en 3 dagen. sinds vandaag verlies in licht bruin en soms rood bloed nog geen stolsels ik maak me natuurlijk zorgen en ben bang dAT   het toch een miskraam is of op komst is?

heeft iemand dit ook gehad?

oja heb de hele week eigenlijk al ongie krampen.

liefs annieka

Tja, ik moet zeggen dat dit wel als een beginnende miskraam klinkt. Krampen in combinatie met rood bloedverlies is meestal niet goed. Aan de andere kant, ongi krampen horen wel bij het begin van een zwangerschap. Hartactie is pas met een echo te zien vanaf 6 weken, dus het enige wat erop zit is afwachten.
Als het bloedverlies niet doorzet wel even de verloskundige bellen, waarschijnlijk kom je in aanmerking voor een vroege echo, en dan moet je vaak wel een paar dagen van te voren een afspraak maken.

Ik hoop dat het ondanks het bloedverlies goed blijft gaan!!

Petra

hoi petra

dankje voor je snelle reaktie.

de krampen zijn niet echt super erg en meer zeurend maar je toch ze zijn er.
de ongie is niet super erg en het wordt al minder maar jah dat kan natuurlijk stile voor de storm zijn,

het enige wat ik nu kan doen is afwachten of het door zet of niet en daar wordt ik heel onzeker van vindt dit echt heel moeilijk, heb dan liever dat het in 1 keer door zet.

ik ga heel hardt duimen dat mijn lichaam weer eens anders moet doen als de meeste vrouwen en dat het gewoon goed gaat want immers gaat bij niks zoals het hoort hihi.

liefs annieka

Hai Annieka,

hoe gaat het nu? Is het bloeden als gestopt?

gr. Petra
(29+1 wk)

hoi annieka

jeetje meis

ik hoop voor je dat het niet doorzet...

ik kan je ook geen advies geven hoe moeilijk ook het enige wat je kan doen is afwachten...ik leef met je mee

sterkte en ik zal voor je duimen

sandra

hoi hoi dames

nou ik denk dat het mis is aangezien ik toch nog wel wat bruine bloed en een heel klein beetje ood verloren ben, volgens de gyn wil dit nog niks zeggen maar ze zei ook dat het 2 weken kon duren voor de ongie op gang komt ook sta ik op de kop van de pjn in de rug deze is b ijna onthoudbaar.

hoop dat alles snel achter de rug is en dat ik me over een tijdje gewoon weer bij jullie toe mag voegen om lekker te kwebbbelen over allerlei kwaaltjes.

liefs annieka

Mijn miskraam begon ook met die rugpijn. Gelukkig was het bij mij binnen twee dagen zover, en is alles op natuurlijke wijze naar buiten gekomen.

Heel veel sterkte !!

Petra

Ik dacht misschien een hoopvol verhaaltje.....

Ik heb aan 't begin van mijn zwangerschap ook bruinbloed verlies gehad en een heeeeeeeel klein beetje rood.
Ze zeggen bruinbloed = oudbloed dus dat zou niks moeten zijn om je zorgen over te maken. Veel rood, wel .... Ook ik had erge pijn in mijn onderrug.

Inmiddels ben ik bijna 30 weken zwanger.... dusss bij mij is het goed afgelopen :)

Sterkte meid! En ik hoop dat 't voor jou ook goed afloopt

Groet,
Anne

Terug
Bovenaan