Help.. 8 maanden en niet meer willen slapen

hoi,

mijn dochter is nu 8 maanden en wil niet meer naar bed..... het is echt gillen met dikke tranen en dan na een paar minuten haal ik haar even uit bed en zorg dat ze weer rustig wordt en dan probeer ik het weer .... soms met succes maar soms weer vreselijk gillen.
ze slaapt s'ochtens van half 9 tot half 11 / 11 uur en dat gaat goed maar zodra ik dr s'middags neerleg is het fest.

wordt het misschien tijd om dr tslaaptijden te veranderen ofzo....

heeft er iemand tips voor???


groetjes Carli
 
Hoi Carli,
Als ze 's avonds niet huilt bij het naar bed gaan zou het idd kunnen dat je het slapen
overdag aan moet pakken.
Mijn zoontje had het ook rond die leeftijd. Ik heb hem vanaf toen na de middagboterham
naar bedje gedaan en de rest van de dag wakker. Hij sliep vanaf toen van 12.00 tot
ong 14.30. Het duurde een dag of 2/3 maar toen had hij het door. Hij doet het er
prima op. En nu is hij 14 maand en slaapt hij nog steeds dezelfde tijden tussen
de middag. Lekker tijd even voor mezelf.... Of het huishouden......
Ik hoop dat je er wat aan hebt.
Succes en groetjes Melanie mmv Quinten
 
Hoi,

Bij mij zijn de kinderen na een aantal maanden nog maar 1x per dag gaan slapen. (rond een maand of
zeven/acht). Na de middagboterham, dan slapen ze van half één tot een uur of drie, half vier en
halen ze het net tot 's avonds. Dit is bij de oudste twee goed gelukt. Nu de derde nog. Die huilt nog
regelmatig als ze in haar bedje wordt gelegd. Na de middagvoeding niet, maar als ik het 's morgens
of 's avonds probeer dan krijst ze alles bij elkaar. Volgens mij zijn mijn kinderen 1x slapers.
Ik zou dus zeggen gewoon een keer proberen om de tijden aan te passen en wie weet werkt dat.
En anders is het waarschijnlijk een fase en gaat het vanzelf weer over. Ze proberen toch steeds
iets nieuws uit. Maar papa en mama 'winnen' als het goed is uiteindelijk toch.

groetjes.
 
hoi ik heb het zelfde gehat met mijn zoontje hij was toen net 10 maanden
dus ik ook schuifen met de tijden nou ik was nog geen 5 dagen verder of meneer wenste zn oude patroon weer
dus voor nu zou ik zeggen gewoon ophouden en je merkt wel waneer hij wel naar bed wil
misschien komt er een sprongetje aan of tandjes
nou 6s er mee
groetjes nicole en quinten
 
Terug
Bovenaan