help a.u.b/!!!!!!!!!! please

A

Anoniem

Guest
hay dames
ik ben gisteren bij de gynacoloog geweest voor een inwendige echo alles was goed
we zagen de eitjes   er was 1 rijpe erbij dat heb ik gisteren al verteld  
mijn vraag is nu als je pas zwanger bent kunnen ze die zien via de inwendige   echo?   want   toen ik thuis kwam was ik helemaal ziek   ik was zooooo moe dat ik moest slapen   en iets later was ik heel erg misselijk   dat echt veel moest overgeven de hele nacht door   nu voel ik me ook moe dat ik moet slapen   wat kan dit zijn???????? heeft iemand hier ervaring mee??? mijn borsten zijn ook gevoelig en als ik ga overgeven krijg ik veel onderrug pijn   en ik voel wat gerommel in mijn buik   wat is dat nou weer ? ik heb echt jullie hulp nodig   AUB . ik moet ook bij zeggen dat ik gisteren  de foliumzuur ingeslikt heb   dus gisteren ben ik voor het eerst begonnen   kan het ook door de foliumzuur komen???? graag jullie advies

alvast bedankt
xxxxxjes

Hoi,

Ja ik weet niet of ze dat kunnen zien als vruchtje net bevrucht is. hebben jullie dan nog geklust voor gisteren ??? Of gisteren zelf nog ??
En ja van foliumzuur kun je misselijk worden ja. Heb ik zelf ook maar niet tot overgeven toe.
Als ik jou was zou ik even contact op nemen met je huisarts en ook het ziekenhuis. Die kunnen je altijd meer vertellen.

Succes en hoop voor je dat je zwanger bent.

Liefs van Shirley

Hoi,
Ik kan je niet helpen.
Heb wel ervaring met inwendige echo, maar dan voor mijn mk.
en misselijk van foliumzuur, dat heb ik nog nie gehoort.
Misschien is het wel raak!

Ik zal voor je duimen!

Liefs, monique

Bij mijn vorige zwangerschap moest ik ook al heel vroeg voor een echo van mijn buik (om een andere reden dan zwangerschap). Ik had die dag ervoor een test gedaan en was toen dus toevallig net 4 weken zwanger. Ze konden toen al wel zien dat ik zwanger was. Als ze bij jou de eitjes nog hebben gezien denk ik dus niet dat je zwanger kan zijn, maar ja, je weet nooit he?!

tip: mocht je wel misselijk worden vd foliumzuur: na het eten slikken!!!!!

ma ja we hopen natuurlijk dat je ergens anders misselijk van werd!!!!

succes

liefs cenn

dat wist ik ook niet dat je dara misselijk van kon worden..... misschien heb ik daar dan ook wel last van ...hmmm

bedankt   voor jullie snelle reactie ik voel me nog steeds zo moe ben net wakker geworden want ik moet kindje uit school halen   maar ik heb niet meer overgegeven vandaag ik denk dat het nog wel komt   ik ben misselijk   ik ga zo de ha bellen voor een aspraak . en muizebeest ja we hebben de dag ervoor geklust en van de gynacoloog moeten we vandaag ook weer even klussen en morgen moet ik daar   gaan om te kijken  of  de eitje gesprongen heeft . maar ik hou jullie wel op de hoogte
en nogammals bedankt voor de reacties   en trouwens ik zit in ronde 24 heb wel een dochtertje van 3 jaar

Terug
Bovenaan