<p>heeft iemand advies of herkend mijn verhaal <span style="font-family: '.SFUIText'; font-size: 17pt;">Mijn zoontje van net 6 maanden heeft al meer als een week last van diarree. Bij elke flesvoeding had hij weer water dunnen ontlasting. Wij geven fles en bv voeding. Nu is hij afgelopen vrijdag flink ziek geworden spugen en koorts en wilde ineens niet meer eten wij kregen met moeite 500 cc erin. Wij hebben meteen de hp gebeld en konden zaterdag langskomen. De huisarts had gecontroleerd op eventuele uitdroging of ontstekingen maar dat was allemaal niet hij oogde vrolijk had geen geplooide huid enzo.. we moesten het aankijken. Zondag vertrouwde ik het niet want de diarree bleef maar het werd niet minder en eten ging nog meer achteruit. Ook toen nog een keer naar de hp geweest ook zelfde verhaal oogt vrolijk enz... nu gisteren en vernacht weer drama. Gisteren heeft hij meer als 15 waterdunne ontlasting gehad heb hem zo vaak verschoond zelfs door een dubbele luier heen! Met zeer grote moeite 600 cc binnen gekregen elk uur wakker gemaakt om iets te geven. Nu was het gisteren ook lastig om te zien of er een plasluier bij zat vanwege de ontlasting. Dit kon ik pas vannacht goed zien het hij had vanaf 6 uur savonds tot 3 uur snachts gewoon een lege luier terwijl hij wel wat had gedronken. Wat kan ik doen!! Heeft het echt tijd nodig zoals de huisarts zegt buikgriep gaat vanzelf over? Hoe lang kan ik dit nog aankijken? Hij oogt steeds vrolijk nja ik vind hem iets rustiger dan normaal want het is een druk mannetje maar zeker niet suf alleen snachts als we hem wakker maken dan is hij wel erg suf vroeger was hij bij elk geluid meteen wakker en nu kan ik hem gewoon slapend op de verschoningskussen leggen (nooit meegemaakt). Iemand advies ??!! </span></p>