Help! Advies nodig!

<p>Hoi dames, </p><p> </p><p>Ik heb een vraag. Ik ben nu een maand bezig met ovulatie testen. Ik heb op 21-6 mijn piek gehad (1.89) </p><p>Vanaf de 20ste waren mijn ovu testen "high"</p><p>Wij hebben voldoende seks gehad in deze periode. </p><p>Sinds gisteren ervaar ik een enorme pijn aan mijn borsten en dan vooral aan mijn tepels. Ook heb ik een soort van menstruatiepijn. Die ervaar ik vooral in mijn onder buik en rug. Verder ben ik ook een heel klein beetje misselijk. </p><p>Gister avond ben ik naar de wc gegaan en tijdens het vegen merkte ik een slier van heel licht roze bloed. Tevens ook heldere slijm. </p><p>Ik blijf de "menstruatie krampen" aanhouden. Dit is ook best gek, nooit eerder gehad. Meestal alleen rond mijn ovu dat ik wat krampjes voelde. </p><p>Ook de licht roze bloeding heb ik niet eerder gehad.</p><p>Wat kan dit zijn?......</p><p>Het lijkt mij allemaal nog veeeeelste vroeg voor een bevruchting of überhaupt een innesteling......</p><p> </p><p>wat denken jullie?</p>

Klinkt als je ovulatie. Nadat je je piek gevonden hebt springt je eicel na 1 of 2 dagen en als je de 21e je piek hebt gevonden kan het dus makkelijk dat vandaag je daadwerkelijke ovulatie is :)

Terug
Bovenaan