Hallo allemaal,
Ziet iemand hier herkenning in?
Mijn kleine is nu 10 weken oud maar heeft al vanaf het begin last van de volgende klachten die eigenlijk alleen erger lijken te worden:
- Drinkt de hele dag door kleine beetjes
- Heeft veel honger maar drinken lukt niet. Hij raakt dan gefrustreerd en wordt huilerig
- Maakt veel smak en klikkende geluiden op de speen en tijdens het drinken
- Lucht hoor je duidelijk borrelen, tijdens het drinken maar ook de dag door
- Kan niet meer drinken na 30 cc maar wil wel!
- Vaak verslikken, kokhalzen en melk terug spugen
- Boeren lukt maar af en toe en niet in verhouding met de lucht die hij binnen krijgt
- Als hij kan poepen (heeft hij moeite mee) gaat dit vaak met veel geweld
- Stuipen
- Maaien, trappelen, schudden tijdens het drinken en dan alles uitspugen. Als je de fles dan weghaalt, huilt hij omdat hij meer melk wil.
- Ligt veel te persen maar krijgt er geen lucht uit
- Huilerig door krampen
- Door dit alles vaak (over) vermoeid
Ik weet niet meer wat ik moet doen en we zijn beide oververmoeid.
Ik weer niet hoe ik hem "normaal" kan laten drinken of waarom hij last heeft van dat lucht happen.
Ik weet dat ik eigenlijk niet moet google-en maar lees terug dat het vaak in verband wordt gebracht met autisme, zwakzinnigheid of neurologische afwijkingen :-(
Ik heb al verschillende dingen geprobeerd zoals verschillende spenen, flessen en maten, Dr. Brown fles en speen, inbakeren, massage, meer regelmaat (veel op bed), infacol...
Niets van dit lijkt echt te werken. Ik heb al contact met het CB maar vroeg me af of er al iemand hier ervaring mee heeft.
Hoor het graag!
Ziet iemand hier herkenning in?
Mijn kleine is nu 10 weken oud maar heeft al vanaf het begin last van de volgende klachten die eigenlijk alleen erger lijken te worden:
- Drinkt de hele dag door kleine beetjes
- Heeft veel honger maar drinken lukt niet. Hij raakt dan gefrustreerd en wordt huilerig
- Maakt veel smak en klikkende geluiden op de speen en tijdens het drinken
- Lucht hoor je duidelijk borrelen, tijdens het drinken maar ook de dag door
- Kan niet meer drinken na 30 cc maar wil wel!
- Vaak verslikken, kokhalzen en melk terug spugen
- Boeren lukt maar af en toe en niet in verhouding met de lucht die hij binnen krijgt
- Als hij kan poepen (heeft hij moeite mee) gaat dit vaak met veel geweld
- Stuipen
- Maaien, trappelen, schudden tijdens het drinken en dan alles uitspugen. Als je de fles dan weghaalt, huilt hij omdat hij meer melk wil.
- Ligt veel te persen maar krijgt er geen lucht uit
- Huilerig door krampen
- Door dit alles vaak (over) vermoeid
Ik weet niet meer wat ik moet doen en we zijn beide oververmoeid.
Ik weer niet hoe ik hem "normaal" kan laten drinken of waarom hij last heeft van dat lucht happen.
Ik weet dat ik eigenlijk niet moet google-en maar lees terug dat het vaak in verband wordt gebracht met autisme, zwakzinnigheid of neurologische afwijkingen :-(
Ik heb al verschillende dingen geprobeerd zoals verschillende spenen, flessen en maten, Dr. Brown fles en speen, inbakeren, massage, meer regelmaat (veel op bed), infacol...
Niets van dit lijkt echt te werken. Ik heb al contact met het CB maar vroeg me af of er al iemand hier ervaring mee heeft.
Hoor het graag!