Help ajb

Goedemorgen,
Sorry voor de zoveelste forum. We hebben al heel veel met onze dochter van 7 weken meegemaakt. Ze krijgt al 3 weken pepti voeding met jhbpm erin. Zij weegt 5100 gram en is dus 7 weken

Zij heeft verschrikkelijk veel last van darmkrampen ( niks werkt, draagzak, wipstoel, infacol, fiets bewegingen maken, haar op ons arm leggen, haar tegen ons aan houden, wiegen het helpt allemaal niet. En ze huilt echt de hele dag. Zij krijgt 3 flessen van 120 water en 4 scheppen dus 135 ml en 3 flessen van 150 water en 5 scheppen en we halen er dan weer uit totdat we 150 hebben. Na iedere fles van 135 krijst ze alles bij elkaar en dit is na de fles van 150 nirt.

Ik heb gisteren 4x contact gezocht met het cb ik krijgt totaal geen reactie wie ik ook bel. Nu is mijn vraag, zou Zij nog honger hebben na de fles van 135 ml omdat zij na iedere fles van die hoeveelheid echt alles bij elkaar krijst.
 
Wat vervelend zeg! Het valt niet mee om heel de dag met een huilende baby te zitten!
Volgens mij met 5 kg mogen ze toch flessen van 150 ml? En mijn ervaring is dat ik bij de huisarts beter geholpen word dan bij cb. Dus misschien kun je de huisarts vragen? Heel veel sterkte!
 
Wat zielig zeg! Huisarts heeft ons idd ook goed geholpen en die heeft ons doorgestuurd naar de kinderarts. Sommige diëtisten zijn ook thuis in begeleiding bij mogelijke voedsel allergieën (zoals koemelk). Een vriendin van me ging met haar kindje met veel darmkrampen naar een mesoloog, had ik zelf nog nooit van gehoord. Jammer dat het CB niet thuis geeft, goed dat jij wel de signalen van je kindje oppakt, want het geeft duidelijk aan dat er iets niet goed voelt. Zoveel huilen schopt ook je eigen stress systeem in de war, dus zorg ook goed voor jezelf! Veel sterkte ??
 
Gewoon meer geven als je denkt dat het honger is! Volg je eigen gevoel, dat klopt vaak. Je hebt echt moederinstinct. Jij kent je kind het beste, beter dan een cb.
Hopelijk helpt het extra voeden. Niks zo erg als een verdrietige baby. Veel sterkte!
 
Waarom geef je dan niet gewoon alle flessen 150?? Dat mag gerust hoor. En ook niet afgieten! Das echt niet nodig. Kijk gewoon wat ze opdrinkt. Gaat 6x150 op? Prima, dan heeft ze het nodig!!

Mijn kids dronken altijd meer dan 'mocht'. Ik zat gerust aan 7x (soms zelfs 8x) 150cc per 24 uur. Ze dronken het leeg, hadden het nodig en ze leven nog hoor ;) T is echt niet nodig om je zo extreem te focussen op de aantal cc's! Probeer het gewoon eens vandaag, misschien huilt je kindje zoveel omdat ze gewoon honger heeft..
 
Weet je zeker dat ze de pepti voeding en jhbpm nodig heeft? Gezien ze zoveel blijft huilen, doet het denk ik weinig? Misschien doet het zelfs meer kwaad dan goed?

Wij hebben met onze jongste dochter ook enorm getobt met voeding, spugen (bloed spugen), ze viel 800gram af in 2 weken tijd en was er echt doodziek van. Na weken tobben en krijsen en dagelijks op de stoep staan bij het CB én de huisarts werden we eindelijk doorgestuurd naar de kinderarts en die heeft ons enorm geholpen met nieuwe voeding en een andere houding om te voeden.
Dus als je echt denkt: Hier klopt iets niet, het gaat niet goed... blijf dan zeuren en aandringen op een bezoekje aan de kinderarts. Dat zijn de enigen die er écht verstand van hebben. Het CB hielp ons hier niet, we werden steeds weggestuurd en de huisarts heeft helaas weinig verstand van baby's. Sterkte!!
 
Terug
Bovenaan